• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-26 12:28:15 följande:

Just ja, tänker på honom som Rick. Det blir lätt lite snurrigt ibland

Haha samma här :)) o jag har ju precis börjat lära mig namnen :)

Jag vill oxå veta om dom slaktade geten igår... klarar inte det..
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-26 13:23:14 följande:
    Haha samma här :)) o jag har ju precis börjat lära mig namnen :)

Jag vill oxå veta om dom slaktade geten igår... klarar inte det..
    Jo,de slaktade den. Glad att jag slapp se det.
    Carpe Diem
  • Deceree1

Innan jag kollar på gårdagens program måste jag fråga er, visade dom när dom slaktade geten? Jag cromecastar från paddan så jag hinner inte stänga av lr spola. Tacksam för svar :))

• Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-26 17:36:11 följande:
    Innan jag kollar på gårdagens program måste jag fråga er, visade dom när dom slaktade geten? Jag cromecastar från paddan så jag hinner inte stänga av lr spola. Tacksam för svar :))
    Slakten visades inte bara ett snabbt klipp med geten i klippets utkant. Alltså inget slaktande, pallar inte heller att se sådant.
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-26 17:44:08 följande:

Slakten visades inte bara ett snabbt klipp med geten i klippets utkant. Alltså inget slaktande, pallar inte heller att se sådant.

Tack:) då vågar jag titta. Jag har en stor schäfer bredvid mig i sängen så jag får borra in ansiktet i pälsen om det är otäckt. Ofta hinner man inte med. Minns en gång på "Hundra % bonde" där han killen tog tag i en get och jag trodde väl förstås att han skulle kela med den ( för så hade jag gjort, pussat den oxå) o rätt som de va drog han en bultpistol i pannan o ja hann inte titta bort!! Jag va så jävla arg på den där bonnen att jag vägrade se programmet mer. Jag har för mig att jag tom grät. Fy faan va arg ja va på'.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-26 12:15:44 följande:
    Jan och Rikard. Menade du Rick? Jag blev snurrig.
    Det står när han pratar själv mot kameran hans namn på sidan och enligt vad jag sett så är namnet Richard kallad Rick.....
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-26 18:00:44 följande:
    Tack:) då vågar jag titta. Jag har en stor schäfer bredvid mig i sängen så jag får borra in ansiktet i pälsen om det är otäckt. Ofta hinner man inte med. Minns en gång på "Hundra % bonde" där han killen tog tag i en get och jag trodde väl förstås att han skulle kela med den ( för så hade jag gjort, pussat den oxå) o rätt som de va drog han en bultpistol i pannan o ja hann inte titta bort!! Jag va så jävla arg på den där bonnen att jag vägrade se programmet mer. Jag har för mig att jag tom grät. Fy faan va arg ja va på'.
    Jag har också svårt för slaktscener, så jag förstår dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-26 21:48:40 följande:
    Tar tillbaka han heter Rick ....Ber om ursäkt om jag förvirrat er :(
    Det är lungt
Svar på tråden Robinson 2018