• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-04-29 22:00:10 följande:
    Ja,nu åkte ju Pascal.
    Inte mer än rätt när de högg Dessi i ryggen så där.
    Det var på tiden.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-29 22:10:35 följande:
    Verkligen bra att så många röstade på Pascal. Ida och Lina genomskådade hur falsk han var och även Nicolin är falsk. Nu slipper man höra hur bra Pascal tycker att han är utan att ta hänsyn till alla i gruppen.
    Jag håller med dig om detta.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-04-29 22:29:09 följande:
    Jaha, en av dom stora profilerna i årets Robinson gör sorti. Jag kan absolut se varför Pascal blev utröstad men tänker att Syd kommer få ännu svårare i kommande tävlingar. Frågan e ju för övrigt om inte Syd e svagaste laget i Robinsons historia sett till tävlings resultat. smile9.gif

I lag Nord hände ju inte så mycket den här gången. Lillemor har vuxit i mina ögon dom senaste avsnitten både med sina kämpainsatser i tävlingarna och rent allmänt som lagmedlem.

Janne verkar ha hittat hem när han anslöt till Nord och som Lillemor påpekade häromdan lyfte han sig flera nivåer i senaste tävlingen iom laget peppade honom istf den negativa attityden i Syd. :)
    Synd om Robban som fick lämna men inte mycket göra åt. :/
    Tror att det blir sammanslagning snart.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-29 22:44:10 följande:
    Jag tror att sammanslagningen kommer och se nästa vecka och då börjar alla tävla för sig själva vilket är bra så det inte blir grupperingar.
    Det tror jag med.
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-29 22:10:35 följande:

Verkligen bra att så många röstade på Pascal. Ida och Lina genomskådade hur falsk han var och även Nicolin är falsk. Nu slipper man höra hur bra Pascal tycker att han är utan att ta hänsyn till alla i gruppen.

Nicolin verkade ju inte ens vilja kännas vid den pakt hon haft tillsammans med Dessi och Pascal.
    En pakt som inte verkar ha varit så mycket värd då hon och Pascal högg Dessi i ryggen.
    Carpe Diem
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-04-30 14:25:17 följande:
    Nicolin verkade ju inte ens vilja kännas vid den pakt hon haft tillsammans med Dessi och Pascal.
    En pakt som inte verkar ha varit så mycket värd då hon och Pascal högg Dessi i ryggen.
    De högg Dessi direkt.
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-30 14:29:21 följande:
    De högg Dessi direkt.
    Ja,precis. Och skyllde på att hon ofta brukar gråta...eeh oki...
    Carpe Diem
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-04-30 14:32:50 följande:
    Ja,precis. Och skyllde på att hon ofta brukar gråta...eeh oki...
    Man kan ju undra vad det har med saken att göra.
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-30 14:36:17 följande:
    Ja,precis.
    Carpe Diem
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-04-30 14:36:17 följande:
    Pascal och Nicolin ville bara att Ida och Lina skulle se det som att Dessi var svagare och att dem också skulle rösta ut henne, men som tur så var tjejerna smartare och förstod att Pascal ville hålla sig själv kvar.
Svar på tråden Robinson 2018