• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Johannus
    flygrl skrev 2018-05-02 23:15:56 följande:
    Usch, jag tycker det blivit kaotiskt i Robinson iom sammanslagningen. Känns som jobbig stämning i lägret...

Och Janne gör succé i Gränslandet. smile2.gif
    Jag håller med att det blivit kaotiskt. Alla vill göra sig till för varann mer än vanligt. Nicolin åmar sig som en katt för alla. Lillemor och Johan tycker synd om sig själva då dem tror att alla är emot dem.

Jag tror att Janne kommer att få åka snart om det blir tävlingar. Tyckte lite synd om Rick när Pascal inte lyssnade på han utan bara snäste i från.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-05-02 23:15:56 följande:
    Usch, jag tycker det blivit kaotiskt i Robinson iom sammanslagningen. Känns som jobbig stämning i lägret...

Och Janne gör succé i Gränslandet. smile2.gif
    Håller med dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-02 23:40:39 följande:
    Jag håller med att det blivit kaotiskt. Alla vill göra sig till för varann mer än vanligt. Nicolin åmar sig som en katt för alla. Lillemor och Johan tycker synd om sig själva då dem tror att alla är emot dem.

Jag tror att Janne kommer att få åka snart om det blir tävlingar. Tyckte lite synd om Rick när Pascal inte lyssnade på han utan bara snäste i från.
    Håller med dig också.
  • Ida3434

Tycker Rick verkar vara en sån fin och god människa men att folk ser han och Janne som ett team. 

• Johannus
    Ida3434 skrev 2018-05-03 19:43:45 följande:
    Tycker Rick verkar vara en sån fin och god människa men att folk ser han och Janne som ett team. 
    Rick försöker medla, men det verkar inte fungera. Jan är som han är och samma med Pascal båda två är egoistiska och självgoda.
  • Nandez
    Ida3434 skrev 2018-05-03 19:43:45 följande:
    Tycker jag med.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-03 22:12:50 följande:
    Rick försöker medla, men det verkar inte fungera. Jan är som han är och samma med Pascal båda två är egoistiska och självgoda.
    Det har du rätt i.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-05-04 13:20:49 följande:
    Det har du rätt i.
    Jag hoppas att Lina och Rick får komma tillbaka.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-04 18:25:35 följande:
    Jag hoppas att Lina och Rick får komma tillbaka.
    Tycker jag med, håller tummarna för det.
Svar på tråden Robinson 2018