• Flowerpower

Vi som gör äd 2018!

myran skrev 2018-06-27 12:13:43 följande:
    Ja vad roligt att det är fler på gång! Lovsan, jag håller tummarna på fredag! Jag ska göra KUB-test snart, väntar på remiss men de verkar ha glömt bort mig... Har varit en jobbig midsommar, påmind om missfall jag fått och var då i v12 precis som nu. Jag längtar till ul så jag får besked om hur det står till i magen!

Har i princip alla graviditetskrämpor man kan ha, pust....
    Vad roligt! Väldigt spännande med KUB! Det är lättare sagt än gjort men kan försöka tänka positivt. Jag tycker att vecka 12 är en stor milestone. Annars när börjar man att njuta av graviditeten? Är det vid vecka 12 man brukar göra KUB testet? Jag kommer inte ihåg. Det är sommarperiod hos dem, kan man ringa och fråga?

Jag fick positivt sedan i lördags men det har inte varit ett dugg lugnare för det.  
  • Flowerpower
    smurfen 11 skrev 2018-06-27 18:58:31 följande:

Det blev 10, 9 mogna befruktade och nu på dag 2 är det 7 kvar. De tror det finns möjlighet å få blasto, vi får se imorgon hur vi gör.

Så bra, Det låter väldigt lovande!
  • Flowerpower
    UndrandeSökare skrev 2018-06-28 14:07:27 följande:

Kolabönan och Flowerpower -

Har det gått bra för er på Werlabs idag ?

Någon som fått sina svar än?

Lovsan- Hoppas det går bra imorgon på vul !

Tack! Det gick bra. Väntar på resultaten säkert tar 24 timmar till
  • Flowerpower
    Lovsan skrev 2018-06-28 16:16:27 följande:
    Ja :) främst att jag för ett par veckor sedan började rapa väldig mycket, inte så roligt direkt.. Det var som om jag svept ett stort glas kolsyrat vatten med 10 minuters mellanrum, till slut började jag få ont i magen och svårt att sova pga alla luft i magen och nästan som sura uppstötningar. Började då med Novalucol och nu har det lugnade sig nästan helt. Blir väldigt hungrig när jag blir hungrig, nästan svimmig och måste snabbt få i mig något. Har även känt av ett svagt illamående vid några kortare stunder, som när jag är väldigt hungrig. Men hittills håller sig faktiskt illamåendet annars borta - väldigt glad för det!

Hoppas blodprovet ser bra ut, håller mina tummar för dig! Hjärta
    Vad roligt! Jag menar att det är härligt att kunna känna symptom även om de inte är direkt sköna. Med min son brukade jag var vrålhungrig, jag kunde vakna 2 på morgonen av hungern. Var tvungen att gå äta nåt så kunde jag somna om Skrattande

Lycka till idag, vi håller tummarna!
  • Flowerpower
    UndrandeSökare skrev 2018-06-29 08:19:51 följande:

Flowerpower och Kolabönan - Har ni fått några sms från Werlabs ? Vi är nyfikna här...

Kom ihåg att allt över 100 är jättebra !

Lovsan -Vi håller tummarna för hjärtslag !

Spännande dag idag !!!

Jag brukar få SMS efter lunch.. så många timmar kvar.... Kan knappt jobba Flört
  • Flowerpower
    kolabönan73 skrev 2018-06-29 11:57:18 följande:

Okej, nu kom svaret. 320 IE/L. Det är väl bra?!

Måste man fylla i en massa detaljer om sin hälsa och sånt för att få resultatet korrekt bedömt, eller räcker det med den siffran?

Härligt! Stort grattis! Det ser jättebra ut Hjärta
  • Flowerpower
    UndrandeSökare skrev 2018-06-29 12:43:05 följande:

Hur har det gått för er då Lovsan och Flowerpower?

Inga nyheter här än Rynkar på näsan
  • Flowerpower
    UndrandeSökare skrev 2018-06-29 16:24:07 följande:

Kolabönan- Låter bra, ta fler hcg om du vill för egen del om du vill se hcg öka. Annars vänta på vul 15 juli.

Flowerpower - Hur har det gått för dig? Har ditt sms kommit nu?

Lovsan- Har det gått bra med vul hos läkaren?

Förstår att det är nervöst.

Nej, det är jättejobbigt. Jag tror att det är kört nu. Det har inte hänt tidigare, har de glömt mig? missat mig? tappat bort mitt blod?
  • Flowerpower
    smurfen 11 skrev 2018-06-29 18:19:47 följande:

Flowerpower och undrande, vi satte in 2 st tredagars igår, och frös in 4 st, varav 2-3 stycken trodde läkaren hade potential till blasto om vi kommer behöva fler embryon. Så nu bara vänta och se:) känner mig helt kolugn

Vad härligt! Grattis nu e du ruvare, yeeiii. Nu får vi hoppas av någon av dem eller båda stannar hela vägen <3
  • Flowerpower
    UndrandeSökare skrev 2018-06-29 18:26:50 följande:

Flowerpower -Har du lyckats få tag på Werlabs och få besked om blodet är analyserat eller borttappat?

Verkligen konstigt detta !

Bara för att man redan går på nålar... så orättvist! Inget än. De svarade jag tror du kommer få ditt provsvar under dagen... vilken dag då? Usch så jobbigt. Inget mer att göra än vänta
Svar på tråden Vi som gör äd 2018!