smurfen 11 skrev 2018-05-21 11:46:08 följande:
Förstod nog inte riktigt vilken dag du tagit testet på? Är dag 10 på tisdag så låter det tidigt att testa på tredagars igår? Men jag kanske missförstod dig. Men beklagar om det är minus:(
Flowerpower skrev 2018-05-21 09:48:10 följande:
Tack för svar! Jag skickade förfrågan till båda kliniker i Riga där jag lämnade öppet för förslag om jag ska köra med egna ägg eller gå vidare med äggdonation, har misslyckat med bägge två. Man får ta nya tag, en dag i taget. Det är så svårt det här, jag vet inte hur många fler negativt resultat jag klarar av innan jag bryter ihop på riktigt. Sorry men jag är så ledsen! Jag kan passa på att berätta att jag har också skrivit till eggdonationfriends. Att Invimed har 65% succé rate första gång tror jag verkligen inte på.
Fattar att du är ledsen! Herregud vad många gånger man brytit ihop under denna resan...och detta blir liksom sista anhalten, funkar inte detta så blir det inga barn, det är så slutgiltligt liksom:(
Jag skrev också till eggdonationfriends. Hon rekommenderade att avvakta med att åka till dom i nuläget. Jag mejlade vår koordinator och berättade vad jag är missnöjd med. Fick rätt snabbt ett svar, men ingen ursäkt! Bara bortförklaringar känns det som. Vi har bytt klinik, åker inte till Invimed, utan AvaRiga. Jag frågade om vi kan få tillbaka pengar från första depositionen från Invimed, får se vad som händer där.
Jag var i kontakt med AvaRiga i höstas/vintras, och fick bra bemötande, så orkar inte gräva efter en klinik till nu. Många verkar ju vara nöjda där.
Idag är jag på RD11, testet imorgon blir på RD12 (som kliniken vill ha). Jag har fått information från både Ava och IVF Riga. Vi behöver ta en sak i taget som sagt. Det lutar sig dock mot Ava, har läst om så många som är nöjda och har dessutom lyckats. Jag gillade också att det bara krävs ett besök.
Det kommer att gå så bra ska du se, den där kliniken använder sig av bra ägg. De är jätteduktiga. Det är inget att oroa sig för