LLW skrev 2018-07-07 19:09:04 följande:
Jag är 28 och min man 30. Ni då? Tror inte de kan det, men min läkare har varit skitdålig på att informera om typ allt så jag vet ingenting egentligen :(
Åh det där med jobbet är svårt.. jag jobbar just nu bara extra så kan säga till själv när jag kan/vill arbeta. Så skulle egentligen inte behöva säga något. Men kommer nog göra det iallafall, om man skulle må dåligt när man är på jobbet eller så. Hur tänker du göra?
Btw fick min mens precis, jävla helvetes skit. Hade fått upp hoppet men det gick ju som vanligt med det :( vi brukar ju ligga lika - vart är du i cykeln nu?
Åå Fyfan va trisst!! Jävla mens. Min kom igår. En dag för sent. Helt svullen o kollat på VM hela dagen. Lekte med tanken att min mage va gravidmage men egentligen va mensmage. Så jävla sorgligt. Grät en skvätt idag när ja tänkte på att min kille lika gärna skulle kunna få barn med nån annan.
Förstår vad du menar med info!! Känns som man vill veta allt nu. Vi blev bara i princip slussade till ivfkö. Ser nu i min journal att det upptäckt kronisk livmoderhalsinflammation i samband med min konisering 2016!! Ska ringa sjukhuset på måndag. Känns jävligt surt. Ja tänker nog berätta för min chef även om d tar emot. Jag fyller 30 i slutet av året o min kille är 28. Är din kille lugnare än du? Min kille känns nästan för chill. Jämfört med mig iaf ...