• Thereisthat

Attraheras av äkta kvinnor!

Hej. Jag tillhör kategorin män som inte attraheras fnittriga, förvuxna tonårstjejer som vissa män verkar gilla. Nej, jag vill ha en äkta kvinna med karisma och stake! En kvinna som kan sätta gränser, vet vad hon vill och är säker i sig själv. En mogen kvinna helt enkelt! (det utesluter dramadrottningar då dessa inte är mogna och säkra i sig själva)

Problemet är att jag inte vet var jag kan hitta en sådan kvinna. Och jag vet inte vad som krävs av mig om jag ska försöka få till det med en sådan.

Någon här som kan ge mig lite tips?

• Svar på tråden Attraheras av äkta kvinnor!
  • Anonym (K)

Folk som blir sura citroner över"äkta" kvinnor/män

Låt folk tycka gilla ogilla vad de vill?

Jag hade sagt att jag inte vill ha en tofflande tonåring till man, för det är ingen man alls i en sån person enligt mig.

Sen vad ni ser rött över pga det, your problem.

• hejnina
    Anonym (K) skrev 2018-01-01 07:43:12 följande:

Folk som blir sura citroner över"äkta" kvinnor/män

Låt folk tycka gilla ogilla vad de vill?

Jag hade sagt att jag inte vill ha en tofflande tonåring till man, för det är ingen man alls i en sån person enligt mig.

Sen vad ni ser rött över pga det, your problem.

Men käre värld, ni får gilla precis vad ni vill. Verkligen, jag bryr mig inte om vad ni gillar och inte. Sett upp till er. Vad jag däremot inte gillar är när ni sorterar upp människor i äkta och oäkta efter era preferenser. Ni avgör vad ni gillar (ingen har påstått något annat) men ni avgör inte vem som är äkta och vem som är oäkta.
  • Anonym (ååå)
    Thereisthat skrev 2017-12-31 14:54:56 följande:
    Fast ärligt talat så ser jag faktiskt inte fnittriga tonåringar som äkta kvinnor utan jag ser dem som just tonåringar (i sitt beteende åtminstone). Det betyder per automatik inte att jag ser dem som dåliga människor eller att jag ser ner på dem, utan det betyder att de inte faller mig i smaken. Sen om någon tolkat det annorlunda är ju det synd, men nu har jag förklarat vad jag menar, like it or not.
    Tonåringar kan ju vara så, men vuxna som råkar vara lite fnittriga kan du inte likställa med fnittriga tonåringar. Tyvärr lyckas du nog inte förklara helt vad du menar - eller så är det just det du lyckats med, och då blir du tyvärr inte så attraktiv. 

Det blir lite skrämmande om du faktiskt syftade på riktiga tonåringar, du söker ju en äldre kvinna (väl?)

En mogen kvinna med självkänsla och fötterna på jorden kan vara helt underbar som fnittrande också. Det är extremt tråkigt med en person som inte kan tillåta sig att släppa loss och vara lite smått barnslig ibland, utan att förlora fotfästet. 
  • Anonym (ååå)
    Thereisthat skrev 2018-01-01 04:35:01 följande:
    Okej. Lite funderingar är mitt intresse för historia. För någonstans vill jag ha en kvinna som uppskattar mitt historieintresse. Finns det bra föreningar för sånt?
    Det finns det säkert. Dock tror jag det finns oerhört många kvinnor som gillar historia utan att behöva vara i en förening (tex jag). Är gift med en som arbetar med historia och han är glad över att jag är intresserad jag också. Vi möttes på en helt vanlig nätsite. 
  • Anonym (Kvinna 59 år)

Ni som gnäller på TS, vad är ert problem? För det första är det bara patetiskt att bry sig om TS ordval. Han har sagt i tråden vad han menar och dessutom ERKÄNT att hans ordval var klumpigt... ändå fortsätter ni som ett gäng TONÅRSTJEJER... Seriöst, det är bara totalt patetiskt! Alla har preferenser och TS är ärlig och berättar om sina preferenser och vill ha hjälp med det men ni lättkränkta dramadrottningar klarar inte av att låta någon ha det utan att lägga er i och känna er duktiga...

Och för det andra, att flera ger sig på en person (för ett misstag, som han själv erkänt) är inte bara patetiskt, det är fegt också! Ni är vidriga människor rakt igenom som känner att ni måste ge er på flera mot en. Ni är vidriga! Jag hoppas att ni själva någon dag blir utsatta för mobbning själva era små, äckliga svin! Jag hatar fega kräk som er som ingår i en lynchmobb! Ni är vidriga, patetiska, dramadrottningar! Ingenting annat...

Till TS: Jättebra resa du gjorde 2017. Att vissa idioter skriver i tråden tar inte ifrån dig det du har gjort! Bra jobbat <<3

• karatinosa
    Anonym (MS) skrev 2017-12-31 19:12:54 följande:
    Det är ingen falsk anklagelse, det står i din rubrik och din ts. Att du egentligen menar något annat spelar ingen roll för folk är inte tankeläsare. Jag svarade också utifrån hur du uttryckte dig från början, att du senare efter det kommit med vidare förklaringar hör inte riktigt hit - för det var inte det jag bemötte. Dessutom har de ord man väljer att uttrycka sig med en betydelse. Men nu vet du att folk komme reagera på om du väljer att benämna kvinnor som inte faller under dina prefersener som "oäkta".

Och "äkta kvinna" vs. "äkta man" - det där är din subjektiva förståelse. Jag skulle inte beskriva varken män eller kvinnor som äkta eller oäkta beorende på diverse egenskaper eller personligheter.
    Alltså din lättkränkta lilla dramadrottning! Dra åt helvete med dig! Du påstår att du ingår i TS kategori (mogen kvinna), men du visar ju här att du är allt annat än mogen! TS har erkänt att ordvalet kanske var fel... Ändå fortsätter du ligga på honom! TS verkar vara en fantastiskt bra människa med hjärtat på rätt plats, och det DU gnäller över är hans ordval... Seriöst nu, du inser väl hur omogen och patetiskt du framstår när du har ett sånt hävdelsebehov?

Jag önskar inte dig något gott nytt år! Du är en vidrig, mobbande, lättkränk dramadrottning och jag hoppas att ditt år blir fylld av karma för ditt äckliga beteende!

Jag har en dotter som blir mobbad av just såna vidriga svin som dig. Det är därför jag blir så förbannad när jag ser sånt här mobbningsbeteende!
  • hejnina
    karatinosa skrev 2018-01-01 16:31:05 följande:

Alltså din lättkränkta lilla dramadrottning! Dra åt helvete med dig! Du påstår att du ingår i TS kategori (mogen kvinna), men du visar ju här att du är allt annat än mogen! TS har erkänt att ordvalet kanske var fel... Ändå fortsätter du ligga på honom! TS verkar vara en fantastiskt bra människa med hjärtat på rätt plats, och det DU gnäller över är hans ordval... Seriöst nu, du inser väl hur omogen och patetiskt du framstår när du har ett sånt hävdelsebehov?

Jag önskar inte dig något gott nytt år! Du är en vidrig, mobbande, lättkränk dramadrottning och jag hoppas att ditt år blir fylld av karma för ditt äckliga beteende!

Jag har en dotter som blir mobbad av just såna vidriga svin som dig. Det är därför jag blir så förbannad när jag ser sånt här mobbningsbeteende!

Roligt att just du kallar någon dramadrottning med tanke på din enorma överreaktion och hur du uttrycker dig i tråden.
  • karatinosa
    hejnina skrev 2018-01-01 16:38:30 följande:
    Roligt att just du kallar någon dramadrottning med tanke på din enorma överreaktion och hur du uttrycker dig i tråden.
    Säger du det? Du som blir så enormt kränkt att TS ordval? Kallar du andra för dramadrottningar?

TS har erkänt att ordvalet var fel... Varför fortsätter du att grina?
  • Anonym (K)
    hejnina skrev 2018-01-01 09:22:53 följande:

"ni får gilla precis vad ni vill." (Senare skriver du) "Vad jag däremot inte gillar är när.."

Hur ska du ha det? :)

• Anonym (K)
    Anonym (ååå) skrev 2018-01-01 09:55:15 följande:

"Tonåringar kan ju vara så, men vuxna som råkar vara lite fnittriga kan du inte likställa med fnittriga tonåringar."

- Du själv likställer kvinnor som kan slappna av och skratta med barn "barnsligt beteende" det tycker du är helt okej men inte om TS säger "ingen fnittrande tonåring" exolson yourself?

Vidare skrev du: " Tyvärr lyckas du nog inte förklara helt vad du menar"

- Räkna hur många i tråden som förstår honom kontrat hur många som tar åt sig som dig och svara mig var han misslyckades med att förklara sig? för dig personligen kanske men majoriteten i tråden hajar honom som du ser så du behöver nog uppdatera dig lite.

You are welcome! :)

Svar på tråden Attraheras av äkta kvinnor!