BF September 2018
Äh, är väl jättebra att återbruka, särskilt med bebisgrejer. Vi har nästan ingenting kvar då minstingen är 7. Hade en spjälsäng och lite men lånade ut den till min syster när hon fick barn för ett år sedan så den hinner vi inte få tillbaka.
Tycker du låter härligt avslappnad. Man får ta allt lite med nypa salt. Jag som.dricker rooibos och livsmedels verket tycker det är örtte och inte ska dricka (men i USA är det okej Men inga extrema mängder) så jag fortsätter med någon kopp då och då.
Däremot saknar jag mögelost! Hihi...
Har dock en fundering där med vagn..vill ju inte ha stor klumpig som inte får plats på bussar när andra vagnar åker oxå o i hissen o i affären..! :( Men min 4åring som runt vd kommer vara 4år o 10mån kommer garanterat behöva ha vagnsplats han oxå då han har svårt att lyssna många gånger när vi är ute samt om vi hälsar på hos mormor o så o han blir trött. Skulle inte räcka med ståplatta. Vad för vagn rekommenderar ni då för vagn? Finns ju sådana som har plats för två barn på höjden. Någon som har erfarenhet av dessa?