BF September 2018
Läkaren ringde aldrig upp idag! Så ska ringa imorgon.
Är det nån mer som är trött/har i ryggslutet och att de strålar ut i benen/höfterna när man stått/gått? Är bara i 5+4. Känns ju rätt värdelöst hehe
Läkaren ringde aldrig upp idag! Så ska ringa imorgon.
Är det nån mer som är trött/har i ryggslutet och att de strålar ut i benen/höfterna när man stått/gått? Är bara i 5+4. Känns ju rätt värdelöst hehe
Aborten var i vecka 14/15. Vidrigt, rent ut sagt. Så jag har lite svårt att knyta an nu innan jag vet att jag vågar det den här gången. Vågar inte ta något för givet, fast jag är ju hoppfull ändå, jag vill ju så gärna. Statiskt sett borde det inte hända två ggr... Men resultatet är att jag är en stark förespråkare av fosterdiagnostik. Kosta vad det kosta vill. Ungefär.
Vilken vecka är ni i? Har jag räknat rätt så är jag i V6 (5+2) och har BF i slutet på September!
Men åh vad kul!!! Stort grattis!
Okej, tack, det känns som en liten tröst att höra i alla fall. :) Tack för att du svarade!
Jag är ju bara i vecka 4 (3+4)... så det är ju så himla tidigt!
Vad roligt att höra att allt såg bra ut för dig! Grattis! Vilken vecka är du i? :)
Det var i somras, jag är 37, fyller 38 i mars. Även om det sägs att risken för trisomi ökar med åldern är forskarna inte helt ense om det. Oavsett så är ändå risken bara 1/100, enligt min läkare. Varken jag eller min man bär på något anlag, de kunde se på moderkaksprovet att trisomi uppstod vid celldelningstillfället. Så bara otur. Så egentligen borde man ju inte noja, men det spökar ju ändå. Vi har båda oddsen pågår sida. Må det gå väl! Kram!
Ja, hu. Vi fick dåliga kub-svar redan med sonen och fick känna på ångestväntan efter moderkaksprovet. Men han var fullt frisk och piggelin, tack och lov. Åh, jag vill bara vrida fram tiden och veta att allt är bra... men i brist på tidsmaskin håller jag huvudet så kallt jag kan.
Jag hoppar in här också! ????
Är i vecka 6 , & beräknas enligt appar till 18/9. Första barnet och vi är sååå lyckliga!
Det var 15 år sedan, så jag minns inte exakt. Men foton hade de hemma i alla fall, och som du skriver så var det såklart inget foster, det var embryot, men som var rätt utvecklat ändå... Otäckt såg det ut hur som helst.
I morse hade jag dessvärre inget plus på stickan längre. Så nu får jag och sambon göra nytt försök nästa månad. :/ Kände ju på mig att det var något som skedde i min kropp igår, samt dragningen i vä äggstock som jag opererat... så snart kommer väl mensen då. :(
Snälla tjejer hjälp mig med en sak! Jag är sjukt trött! Som drogad alltså. Vill bara sova o ligga ner hela tiden. Vilket ju inte funkar. Kaffe funkar inte o e ju inte bra heller. Fråga min dr igår om d kunde bero på järnbrist redan så här tidigt men d tror han inte. Är ju hormonerna. Men när går d över? :( Är i v8 (7+4)
Finns det något man kan göra? Promenad hjälper ju inte heller! :(
Har varit gravid 5ggr tidigare så här långt men kan inte minnas denna extrema trötthet!?