Sommaren12 skrev 2017-12-07 21:51:17 följande:
Fan! :( känner mig så ledsen nu. Har inte blivit nåt sex alls vid äl. Har hela tiden varit nåt i vägen, sambon har ont i magen, dottern kommer in och sover hos oss, jobb och feber... Nu ärends hoppet om det var nårra aktiva simmare kvar sen i söndags men känns ju inte direkt troligt. Har längtat i fem år efter en till och det har varit väldigt jobbigt för mig. Sambon har inte velat men har tänkt om på sistone så nu när vi väl ska försöka vill jag fanimej inte att såna här smågrejer ska sätta stopp. :( Känner mig så himla låg nu. Nästa äl i början av januari känns som ett ljusår bort. :(
Håller tummarna att det är några kvicka kvar! Ni kan inte få till det ikväll då? Inte alls samma för mig då vi båda gärna vill ha en 3a men han har vart sjuk hela veckan, suttit i bastun och druckit öl... suck! Man blir inte jättesugen på att försöka förföra, därav inget på själva ÄL stegringsdagen
så jag kan relatera lite... ska försöka få till det igen ikväll i hopp om att ägget lever.. men vi får se!
Annars får vi ta nya tag! Men vi ska Barani stugan över nyår (när ÄL är nästa gång) med svärföräldrar och svägerska så betnings hur mycket vi kan få till det då... suck.. har heller ingen bra känsla denna gång