Rydén91 skrev 2017-11-19 23:04:25 följande:
Jo de kan ja tänka mig att han får. Jag och min man lever eg ensamma så förutom djuren och jag har intresse med mina kaniner men tänker massor på detta och jag har oxå väldigt lätt och bli besviken så jag vågar inte hoppas på för mycket heller. Händer när de händer men ja har förstora förhoppningar ändå vill bli gravid så fort som möjligt men inte så längesedan uttag av p stav men hoppas ändå och tänker alltid på de vart jag än är och jag kan inte direkt dela mina tankar med någon då min släkt inte heller ska få reda på något av detta
Tänkte med på det varenda timme varje dag typ med första graviditeten haha. Höll på att bli galen! Levde i tvåveckorscykler, äl-bim-äl-bim.. :D Tur vi plussade på andra försöket då! Denna gången är det med skräckblandad förtjusning som vi försöker på nytt. Min dotter är fem redan och hela den här grejen med att börja om med en ny liten känns underbart men även tufft mentalt (sömnlösa nätter, kräk, skrik, blöjor osv) så jag känner liksom att när/om inte plusset kommer så njuter jag ett tag till av min lilla familj som den är just nu. :)