• MammaMia1012

Följas åt till ett plus!

ankmamma skrev 2018-01-16 19:02:20 följande:

Woow!! Sådär såg ju mina test ut äl+8 och det visade sig positivt ju!!:) Gud så spännande :D Hoppas hoppas!!

Ja jag hoppas så innerligt! Är på BIM +1 enligt app men ÄL +12 är nog mer sannolikt ja nu håller jag alla tummar och tår! <3
  • MammaMia1012

Jag gjorde som du sa Sommar12 och här

Är dagens skörd såååå lycklig! Nu får den lille stanna 9måndader <3

• MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2018-01-17 05:34:23 följande:

Åhh! Grattis!!! :D :D

När blir BF?

Tack så mycket :) beror lite på när ÄL var men typ 25/9 <3
  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2018-01-17 05:50:03 följande:

Vad kul! :) Visst var väl du också lite äldre, eller blandar jag ihop dig med nån annan nu?

Själv har jag KUB på måndag...! Har redan varit på ett tidigt UL och går in i v. 13 imorgon, så sen kan man förhoppningsvis pusta ut lite. :)

Stämmer bra det :) jag är 37 så jag hoppas att jag kan få ett tidigt vul sen kub precis som du

Men vad fort tiden går du är redan i v13 imorgon! Har ni berättat för ?alla? än?
  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2018-01-17 06:22:37 följande:

Okej, själv blir jag 39 i år. :)

Ja, det har verkligen gått jättesnabbt den här gången! Vi har berättat för de närmaste, men inte övriga släkt och vänner. Det får vänta till efter KUB och NIPT. Ska vara med i en studie och får gratis NIPT via den, så vi kommer få reda på könet redan i början på februari. :o

Men Gud så roligt! Det hade jag velat med <3 Täbkte vänta med att skriva in mig till 29/1 (har för länge sen fått ett tidigt missfall) vill inte behöva ringa och säga att det inte blev något. Sen kan det ju självklart bli så ändå... men nu ska jag försöka slappna av i att jag ör Gravid <3 helt underbart!!!
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-17 07:20:04 följande:

Men ååååh GRATTIS!! Så fantastiskt! :) och så snabbt det gick?! :) underbart! :) Då får jag kämpa vidare utan dig, trist för mig, men åh så glad jag är för din skull! Har du berättat för mannen?

Tusen tack kära du <3 ja jag kan inte fatta det! Känns lite för bra för att vara sant! Om det går vägen så är det tredje barnet som blir till på tredje försöket helt otroligt i så fall <3

Kommer självklart följa dig! Skulle vara kul att hålla kontakt även under graviditet!

Håller alla tummar och tår nu att det tar sig för dig <3
  • MammaMia1012
    Anonym (Nina) skrev 2018-01-17 09:39:37 följande:

Åh, stort grattis! Underbart!

Här har mensen dragit igång med dunder och brak, precis som jag trodde, så får satsa på nästa månad istället..

Tack så mycket!

Håller tummarna för februari för dig <3
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-17 07:20:04 följande:

Men ååååh GRATTIS!! Så fantastiskt! :) och så snabbt det gick?! :) underbart! :) Då får jag kämpa vidare utan dig, trist för mig, men åh så glad jag är för din skull! Har du berättat för mannen?

Haha ja men visst, försökte väcka mannen och visa det digitala men han såg ju ingenting.. -vad är det jag tittar på? Var ska jag titta? Hahaha

Sen skickade jag ett mess med bilden istället då blev han glad <3
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-17 13:44:12 följande:

Haha kul reaktion! :D Chocken kanske när man vet att man ska bli trebarnsfar, somnar om :D

Haha ja typiskt min man i alla fall dottern låg bredvid och sov så jag kunde liksom inte väsnas mer..
  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2018-01-17 15:15:32 följande:

Jag förstår dig, men samtidigt tycker jag att man bör ta ut glädjen lite i förskott iaf. Oavsett hur det går så lider du ju inte mindre om det skulle gå illa ifall du gläds åt det nu. Så har jag resonerat bägge mina graviditeter, och jag har därför valt att boka in mig hos MVC tidigt. Men alla gör det de tycker är bäst såklart. :)

Är glad för din skull! <3

Tack så mycket! Du har så rätt, känns som man liksom garderar sig... vi får se om jag har bra stegring på testen nästa vecka då ringer jag MVC längtar så <3
Svar på tråden Följas åt till ett plus!