Följas åt till ett plus!
Woow!! Sådär såg ju mina test ut äl+8 och det visade sig positivt ju!!:) Gud så spännande :D Hoppas hoppas!!
Woow!! Sådär såg ju mina test ut äl+8 och det visade sig positivt ju!!:) Gud så spännande :D Hoppas hoppas!!
Jag gjorde som du sa Sommar12 och här
Är dagens skörd såååå lycklig! Nu får den lille stanna 9måndader <3
Åhh! Grattis!!! :D :D
När blir BF?
Vad kul! :) Visst var väl du också lite äldre, eller blandar jag ihop dig med nån annan nu?
Själv har jag KUB på måndag...! Har redan varit på ett tidigt UL och går in i v. 13 imorgon, så sen kan man förhoppningsvis pusta ut lite. :)
Okej, själv blir jag 39 i år. :)
Ja, det har verkligen gått jättesnabbt den här gången! Vi har berättat för de närmaste, men inte övriga släkt och vänner. Det får vänta till efter KUB och NIPT. Ska vara med i en studie och får gratis NIPT via den, så vi kommer få reda på könet redan i början på februari. :o
Men ååååh GRATTIS!! Så fantastiskt! :) och så snabbt det gick?! :) underbart! :) Då får jag kämpa vidare utan dig, trist för mig, men åh så glad jag är för din skull! Har du berättat för mannen?
Åh, stort grattis! Underbart!
Här har mensen dragit igång med dunder och brak, precis som jag trodde, så får satsa på nästa månad istället..
Men ååååh GRATTIS!! Så fantastiskt! :) och så snabbt det gick?! :) underbart! :) Då får jag kämpa vidare utan dig, trist för mig, men åh så glad jag är för din skull! Har du berättat för mannen?
Haha kul reaktion! :D Chocken kanske när man vet att man ska bli trebarnsfar, somnar om :D
Jag förstår dig, men samtidigt tycker jag att man bör ta ut glädjen lite i förskott iaf. Oavsett hur det går så lider du ju inte mindre om det skulle gå illa ifall du gläds åt det nu. Så har jag resonerat bägge mina graviditeter, och jag har därför valt att boka in mig hos MVC tidigt. Men alla gör det de tycker är bäst såklart. :)
Är glad för din skull! <3