• MammaMia1012

Följas åt till ett plus!

Ser ni vad jag ser??? Väldigt svag men det är där... eller??

• MammaMia1012
    kna1 skrev 2018-01-16 06:33:40 följande:

Jag ser något svagt! :D vilken dag är du på?

Jag är på BIM +1 men är osäker på ÄL då jag aldrig fick någon stegring denna gång...
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-16 07:13:44 följande:

Ja jag ser!! :) Spännande! Det kan nog va nåt det där men vågar inte gratta än. Hoppas!!

Ja nu hoppas jag bara att det blir starkare och får ?gravid? på digitalt snart.. funderar på om jag ska ta det imorgon emmer vänta ett par dagar. Har ju typ 15 test hemma

Jag väckte min man och sa det att jag tror jag är gravid. Hans svar -är det så? Sen somnade han om.. sen kom han nog på sig så fick jag en puss haha snacka om att man reagerar olika... han är väldigt morgontrött så hade väl inte räknat mer mer egentligen!
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-16 08:33:49 följande:

Haha typisk reaktion från mannen :D När jag plussade var min sambos svar "är du säker på det?" fastän jag la testet med starkt plus framför nyllet på honom. Sen började vi båda skaka av chock haha.

Det ser ju verkligen lovande ut. :) Jag hade aldrig kunnat hålla mig några dagar! Testa imorgon igen! :) JAG är för nyfiken! :D Och får du test över så köper jag gärna haha.

Okej... haha... jag testar imorgon (för din skull tar en sticka och om den är starkare så testar jag med digitalt! Detta är helt sjukt.. har ju varit med om ett missfall tidigar när vi försökte med nr två så man vågar inte hoppas fullt ut, det är alltid med reservation liksom :/
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-16 09:09:23 följande:

Förstår det. Man vill inte ta ut något i förskott. Och sedan när man fattat att man är gravid börjar nästa fas; att oroa ihjäl sig för missfall. Kan tänka mig att man gör det särskilt om man varit med om det. Jag har varit förskonad tack och lov. Håller alla tummar för dig nu! Vilken överraskning det skulle va, ni som varit sjuka och du som inte räknat alls med plus!

Tack så mycket för tummarna <3

Ja tänk, det skulle vara helt sjukt.. så sjuka vi var, gubben som hostade så han spydde mär vi hade sex och jag som började blöda under akten... så skumt! Men å vad jag vill att detta går vägen nu!!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2018-01-16 12:28:16 följande:

Ja ska skjutsa han.. Tåget går 5:54 på morron

Får upp tidigt som sjutton annars ligga så sent som möjligt.
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2018-01-16 13:50:03 följande:

Jo ja ska ju köra han t tåget å sen på jobb direkt 6:30 så vi åker samtidigt.. Så blir å ligga hela natten hahaha

Haha härligt!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2018-01-16 14:55:41 följande:

Få se hur d går.. Svärmor hörd av sj.. Hade spytt inatt. Dom va hit igår.. Ja mådde illa inatt. Sambon mår illa. Fan orkar int me spy sjuka nu..

Nej å nej, inte magsjuka!
  • MammaMia1012

Gud så jag har analyserat idag

Men jag var tvungen att ta fram min ÄL test och jag ser ju att det var mycket starkare 3/1 så jag tror faktiskt att ÄL var den 4/1 istället för 1/1 så då borde BIM inte vara förens på torsdag..? Eller tänker jag fel?

Svar på tråden Följas åt till ett plus!