Följas åt till ett plus!
Ser ni vad jag ser??? Väldigt svag men det är där... eller??
Ser ni vad jag ser??? Väldigt svag men det är där... eller??
Jag ser något svagt! :D vilken dag är du på?
Var tvungen att testa att ändra kontrasten...
Ja jag ser!! :) Spännande! Det kan nog va nåt det där men vågar inte gratta än. Hoppas!!
Haha typisk reaktion från mannen :D När jag plussade var min sambos svar "är du säker på det?" fastän jag la testet med starkt plus framför nyllet på honom. Sen började vi båda skaka av chock haha.
Det ser ju verkligen lovande ut. :) Jag hade aldrig kunnat hålla mig några dagar! Testa imorgon igen! :) JAG är för nyfiken! :D Och får du test över så köper jag gärna haha.
Förstår det. Man vill inte ta ut något i förskott. Och sedan när man fattat att man är gravid börjar nästa fas; att oroa ihjäl sig för missfall. Kan tänka mig att man gör det särskilt om man varit med om det. Jag har varit förskonad tack och lov. Håller alla tummar för dig nu! Vilken överraskning det skulle va, ni som varit sjuka och du som inte räknat alls med plus!
Ja ska skjutsa han.. Tåget går 5:54 på morron
Jo ja ska ju köra han t tåget å sen på jobb direkt 6:30 så vi åker samtidigt.. Så blir å ligga hela natten hahaha
Få se hur d går.. Svärmor hörd av sj.. Hade spytt inatt. Dom va hit igår.. Ja mådde illa inatt. Sambon mår illa. Fan orkar int me spy sjuka nu..
Gud så jag har analyserat idag
Men jag var tvungen att ta fram min ÄL test och jag ser ju att det var mycket starkare 3/1 så jag tror faktiskt att ÄL var den 4/1 istället för 1/1 så då borde BIM inte vara förens på torsdag..? Eller tänker jag fel?