• Saima17

Följas åt till ett plus!

ankmamma skrev 2017-12-22 12:48:55 följande:

det låter bra!! haha jasså :) jag är nog för snål för en ny... men jag vet inte ;)

Iom att d e första sku ja villa ha ny.. Men den ja vill ha e typ 1200?..känns lite väl. Men hoppas hitta den begagnad i bra skick. Finns massor där i närheten vi bor :)
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-22 19:39:16 följande:

Ja det vore ju det bästa!! men jag vågar inte kolla än... väntar på plusset först ;)

Hm ja ja sitter å drömmer ja.. Ja har väl typ äl nästa vecka lördag.. Så hoppas ja hinner ta tester å få d svart på vitt.. Men hinner liksom få till d sista gången före d den 26e.. Vet int om ja ska se d som bra lr dåligt..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-23 11:00:51 följande:

Vi får hoppas att det går vägen :) jaa jag förstår! man vill ju veta x)

Ja men exakt! Har 10 äl test me dubbla hormon indikator liggandes hemma i postlådan å väntar på mj på onsda :) då ska d börja testas :)
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-23 19:22:25 följande:

Åh härligt :D jag hade min LH topp på förmiddagen idag!! Vi kör minst en gång om dagen nu, haha!!

Ah härligt!! Vi får köra på imorron å på månda å tisda.. Haha å får hoppas att dom rackarna överlever t 30.12
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-23 19:41:58 följande:

Verkligen :D det känns bara så rätt denna gång, hoppas verkligen det stämner :D

Va kul, håller tummarna! sku villa bli av me min förkylning nu så man orkar haha
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-23 23:16:15 följande:

Det kan behövas!! men vill inte hoppas för mycket så man inte blir alltför besviken om det inte blir:)

Ja de förstår jag! Du får koka ihop en dryck av citron ingefära och kanel och röra ner honung, det brukar funka för mig!!;)

Precis, samma här. Hoppas så innerligt men antar att d e på neg sidan ändå. Ja ha kurera me lite grogg å vin ikv m pappa haha men ska no dra i mj nå varmt :)
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-24 08:51:02 följande:

Helt rätt! har inte bestämt mig om jag ska köra eller inte ikväll... en liten glögg kanske man vågar ta ;) Det gör du rätt i!! :)

God jul på er alla föressten :D

Eller hur. Sambon får int drick nå när han måst va på plats på jobb ifall att nå händer m maskin.. Men ja får ta destomer ist haha.. Absolut en glögg måst man no ta

God Jul på er! Enda ja önskar mj av tomten i år e ett fett + åt mj å alla som försöker!!!
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-25 00:13:32 följande:

Det blev en glögg till Kalle anka men inget mer, så det blev bilen hem ändå:) idag har jag haft som värk och stickningar så jag är helt säker på att äl var idag. väntar mig bara en temphöjning imorgon på NC ;)

Åhh jag med! det hade varit mer än välkommet!! :)

Ja d vart ett litet glas rött t maten å en halv öl som ja å sambon dela på.

Ikväll e ja på julbord ombord på sambons jobb å blir här å myser till d.. Så då får man ta lite mer Natten som va fick han va hemma å mysa. Så måst hinna mysa imorron d blir å kliv av båten å invänta nästa å åka hem..

Ja ska testa äl så d sjunger om d fram t nyår
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-26 00:13:26 följande:

Jaa det är ju bara att köra på medans ni har chansen nu ju!! ;)

Ja ja tror att äl är redan på torsdag.. Fick den där tjocka långa flytningen som ja förr fått 2 dagar före äl..så ska testa imorron å se va d visar.
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-27 00:42:19 följande:

Oj det vore ju kanon i såna fall ????

Ja riktit kanon. Åker hem m nattbåten inatt. Hade glömt lite grejer i hans hytt så måsta åka dit ikväll så lyckades me en snabbis på samma gång.. Haha.. Imorron ska ja testa äl å se. Sku ju va dröm cenario om d va fast glad gubbe på testet
Svar på tråden Följas åt till ett plus!