• Saima17

Följas åt till ett plus!

MammaMia1012 skrev 2017-12-12 18:12:17 följande:

Men så märkligt? Fortsätter flytningarna då?

Här har jag mensvärk och är uppblåst precis som innan mens men jag ska inte ha förens på tisdag?? Jättekonstigt, kanske min mens också kommer tidigt?

Nä int nå mer flytningar ännu.. Lite mol till å från mer mot vänster sida.. Å fryser..massor.. Alltså min mens borde komma tidigast 19-20onde..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-12 21:07:31 följande:

Då borde det ju inte bli riktigt än ju :O

Precis.. 19-20 borde ja få mens.. Typ.. Så e konstit.. Ha haft lite mol efter nu..inga mer flytningar. Ömma bröst å Humöret åt fan.. Ett skämt mellan mj å sambon blev t halv bråk å ja satt å grät.. För eg ingenting nu så här i efterhand.. Suck.
  • Saima17

Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..

• Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-13 05:45:14 följande:

Fy vad trist men vad bra att det nu blir förskjutet så ni kan få till det vid ÄL

Ja verkligen.. Kanske blir en julbebis nu idt ????
  • Saima17

[quote=78270208][quote-nick]Sommaren12 skrev 2017-12-13 06:51:54 följande:[/quote-nick]

[quote=78270139][quote-nick]Saima17 skrev 2017-12-13 05:28:25 följande:[/quote-nick]Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..[/quote

Åh va trist :( brukar din mens vara oregelbunden? Var väl en vecka kvar till bim? Men ja bra att ni då får en chans nästa gång :)

[/quot

Iom att ja allti haft nå sprial lr piller lr ring så. Men endast en månad m 27dagars resten 25 å nu 21 mitt i allt..

• Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-13 08:08:19 följande:

Deppig idag... har haft molvärk såsom knådande/stickande/dragande värk lör-tisdag och andra konstiga symtom och idag ingenting?! Gissar på att kroppen lurats igen skit! Ska försöka ställa in mig på att det inte blir något denna månad heller så blir besvikelsen kanske inte så stor...

Know The feeling.. Välkommen i klubben. Såååå svullen hela jag
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-13 08:55:24 följande:

Tack! Så trist men är så glad att ni finns <3

Kanske bara bra, ska vara i stugan hela jul och nyår med svärföräldrar och svägerska och vet inte hur jag skulle kunna förklara att jag inte dricker.. framför allt på nyår. Jag är en träningsmänniska och kommer träna massor men jag ör heller inte känd för att spotta i glaset Hahaha så då behöver jag ju inte några bortförklaringar! Finns alltid något positivt!

Haha.. E int heller nån som spottar i glaset direkt hahaha.. Men ska va jul m familjen å sambon.. Nyår sitter ja ensam hemma,sambon på jobb.. Men vi har tur..tackvare att mensen kom idag redan.. Från förra veckans torsdag fram till den 26 har vi möjlighet att träffas å få till d.. Har äl 25..så kan bli en pepparkaksdeg att baka även efter jul :-P å sen kommer han hem 4e å bim borde va 6.1. Så kan bli en bra start på nya året. Har även planer på att fria nu på lördag..vi ska ut på fin tumis missa (3 rätter) och sen bio.. Men fundera om man sku ta d på juldagen ist..? Fast ja.. Vi har ju ingen årsdag lr nå sånt nu i närheten men.. 16.12.17. Tycker ja e helt okej, lr va? :-P
  • Saima17
    MissKelli skrev 2017-12-13 08:58:53 följande:

Men vad konstigt! Då måste ju ÄL ha varit jättetidigt! Alternativt utebliven. Men vad bra att det för med sig något gott :)

Enligt testen så dag 11 efter mens..men hade ju ont på onsdagen alltså dag 14. Men ja.. Skit samma.. D som ha vari ha vari :) ja precis. Vi får ligga så hytten skallrar nu en vecka från å m 21a
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-13 11:58:25 följande:

Låter hur bra som helst! Tänk vad ni kan fira typ hela december i framtiden

Hur går det med mensvärken? Ger det sig eller håller det i sig?

Hördö.. Ja fick mens inatt.. Vakna me mensvärk.. Men d kommer tidigt äl nu den här gången som ja å sambon har möjlighet att få till d varje dag under julen.. Så från 21a-26e så d kan bli riktigt bra start på julen
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-13 12:32:00 följande:

Haha ja just det

Låter lovande med så mycket myyyys över jul!

Jo då.. Ska försök se till att d blir en lite knodd gjord under julen.. Nå skoj måst man ju ha å göra när man e ledig, hahaha
Svar på tråden Följas åt till ett plus!