Följas åt till ett plus!
Det blir en lång väntan till bim nu då... hoppas det går bra för er!
Det blir en lång väntan till bim nu då... hoppas det går bra för er!
Ja det är ju ovissheten som är det värsta!
Min cykel var helt rubbad förra gången, hade troligtvis inte ens äl.. men hade dundermens förra helgen men har inte riktigt koll på när äl kommer så jag gör tester varje dag och hoppas på det bästa.. enligt NC ska jag ha äl på tisdag nästa vecka så vi försöker mysa till det varannan dag för att gardera oss :) hatar att vänta!! blev helt knäpp på att förra cykeln var så rubbad..
Okej... Alltså.. Hjälp!!! Ettdera e mensen 6-7 dar för tidig..eller så hadd ja nid blödning!!!! "laxrosa" flytning m några små blodstrimmor!!! Va tror ni???
Kan va! :) kommer det inte mer så låter det ju bra.
Hoppas på det håller tummarna!
jaa lite smådrygt!! har aldrig varit så rubbad förut... hade en 40 dagars cykel, sen hade jag en lite mindre mens i två dagar, sen hade jag en cykel på 16 dagar, sen kom vääärsta mensen.. blev så besviken! men nya tag nu till denna gång! :)
åh va spännande! läste nedan att du fått spottings idag?? håll oss uppdaterade :D
jaa lite smådrygt!! har aldrig varit så rubbad förut... hade en 40 dagars cykel, sen hade jag en lite mindre mens i två dagar, sen hade jag en cykel på 16 dagar, sen kom vääärsta mensen.. blev så besviken! men nya tag nu till denna gång! :)
åh va spännande! läste nedan att du fått spottings idag?? håll oss uppdaterade :D
Å där kom mensvärken å illamåendet så d e no väl bara å ladda om för ny äl.. Fan. Nåja. Mår as illa iaf.. Spyfärdig.
Typiskt! hur långt brukar du ha mellan äl och mens? det ska alltid vara samma antal.. brukar va dagarna mellan mens och äl som kan variera lite vad jag har förstått.
Typiskt! hur långt brukar du ha mellan äl och mens? det ska alltid vara samma antal.. brukar va dagarna mellan mens och äl som kan variera lite vad jag har förstått.