• Saima17

Följas åt till ett plus!

ankmamma skrev 2017-12-14 18:45:32 följande:

Jaha va märkligt :O kroppen kan spela såna spratt...

Å d va d.. Nu e allt som normalt igen.. Ingen mer flytning. Va typ lika liten som en 50centare. Suck..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-15 09:02:22 följande:

Saima17 hur går det för dig? Fortfarande inget mer blod?

Inatt drömde jag att jag fick ett solklart plus på gravtest. Tänk om det kunde va sant! Men är inte speciellt troligt i mitt fall denna gång... :(

Nix inget mer blod. Genomskinlig tunn flytning idag. Ömma brösten e kvar. Kändes lite spända igår när man kasta av sj bhn.. Int mkt men..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-15 09:02:22 följande:

Saima17 hur går det för dig? Fortfarande inget mer blod?

Inatt drömde jag att jag fick ett solklart plus på gravtest. Tänk om det kunde va sant! Men är inte speciellt troligt i mitt fall denna gång... :(

Å negativa äl test hittills..
  • Saima17
    Anonym (Gabbi) skrev 2017-12-15 10:24:04 följande:

Varför testar du med ÄL-test? 

För att se om d visar positivt efter den så kallade mensen..
  • Saima17
    Anonym (Gabbi) skrev 2017-12-15 10:31:06 följande:

Aha I see! För att hålla koll på en ny ägglossning om det faktiskt var mens? Men om du hade ÄL 8 dagar innan blödningen kan det väl omöjlig varit mens? Då låter väl nidblödning eller spottings mer troligt? När ska du ta gravtest? :)

Ja ja tycker å att d e för tidigt för mens. Hoppas å vill tro nid.. Å iom att nu kom d vanlig tunn vattnig flytning idag. Spottings ha ja aldrig haft. Alltid bara brun flytning som "varning" och ordentlig mensvärk å 3 dagar mega mens. Nu hade ja typ mini mens den dan d va och mensvärk som vara i kanske 5-10 min. Nu e d bara ömma lite halv spända bröst som e kvar. Mensen sku borda komma
  • Saima17

Aha I see! För att hålla koll på en ny ägglossning om det faktiskt var mens? Men om du hade ÄL 8 dagar innan blödningen kan det väl omöjlig varit mens? Då låter väl nidblödning eller spottings mer troligt? När ska du ta gravtest? :)

Ja ja tycker å att d e för tidigt för mens. Hoppas å vill tro nid.. Å iom att nu kom d vanlig tunn vattnig flytning idag. Spottings ha ja aldrig haft. Alltid bara brun flytning som "varning" och ordentlig mensvärk å 3 dagar mega mens. Nu hade ja typ mini mens den dan d va och mensvärk som vara i kanske 5-10 min. Nu e d bara ömma lite halv spända bröst som e kvar. Mensen sku borda komma

Mensen borde komma 19-20onde nu
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-15 11:03:55 följande:

Saima, när var nu bim igen? Jag hade tagit ett tidigt-test. :) hoppas det är bebis på g! :)

Ja alltså om ja får mens så d e 19-20 nu isf. Men vet ju int va d där va i onsdags. Funderar på å köp tidigt test.. Men måst se lite..
  • Saima17

Okej.. Slut på d roliga tror ja.. Mensvärk å bruna flytningar på intågande.. Nå laddar för en liggfull jul nu.. Hahahaha

• Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-15 13:59:31 följande:

Nej va trist... :( men ja bra i alla fall att ni är tillsammans vid äl.

Japp men december e perfekt å januari ser helt bra ut å. Han far på jobb 2 dar före äl så vi får till d före iaf
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-15 14:37:56 följande:

Va konstigt :O hoppas så för din skull!! :)

Nope d svängde men d blir en liggfull jul.. Haha
Svar på tråden Följas åt till ett plus!