Följas åt till ett plus!
Jaha va märkligt :O kroppen kan spela såna spratt...
Jaha va märkligt :O kroppen kan spela såna spratt...
Saima17 hur går det för dig? Fortfarande inget mer blod?
Inatt drömde jag att jag fick ett solklart plus på gravtest. Tänk om det kunde va sant! Men är inte speciellt troligt i mitt fall denna gång... :(
Saima17 hur går det för dig? Fortfarande inget mer blod?
Inatt drömde jag att jag fick ett solklart plus på gravtest. Tänk om det kunde va sant! Men är inte speciellt troligt i mitt fall denna gång... :(
Varför testar du med ÄL-test?
Aha I see! För att hålla koll på en ny ägglossning om det faktiskt var mens? Men om du hade ÄL 8 dagar innan blödningen kan det väl omöjlig varit mens? Då låter väl nidblödning eller spottings mer troligt? När ska du ta gravtest? :)
Aha I see! För att hålla koll på en ny ägglossning om det faktiskt var mens? Men om du hade ÄL 8 dagar innan blödningen kan det väl omöjlig varit mens? Då låter väl nidblödning eller spottings mer troligt? När ska du ta gravtest? :)
Saima, när var nu bim igen? Jag hade tagit ett tidigt-test. :) hoppas det är bebis på g! :)
Okej.. Slut på d roliga tror ja.. Mensvärk å bruna flytningar på intågande.. Nå laddar för en liggfull jul nu.. Hahahaha
Nej va trist... :( men ja bra i alla fall att ni är tillsammans vid äl.
Va konstigt :O hoppas så för din skull!! :)