ankmamma skrev 2017-11-05 10:07:55 följande:
Har ingen erfarenhet av spiral tyvärr :( hade själv p-stav som jag tog ur i juni.
Jag har aldrig känt av min äl vad jag vet :O har liksom aldrig tänkt på det... men nu när man går och tänker på det tycker jag att man inbillar sig lite olika känningar..
Men va typiskt!! Då gäller det ju verkligen att ni prickar in äl när han är hemma.
Men bara för att stickorna inte visar något så behövder det ju inte vara kört! Tempar du också? :)
Har lite som molande mensvärk idag men ja vet int, kan ju va som du säger att när man e så inne i d så känner man allt.. D va som före sista mensen kom.. Bröna va såååå sjuka å svullna så kunna int ens ligg på sida i sängen, mådde illa i tid å otid, morron som kväll, svullen, tryck i magen, kaffet smaka tobak.. Allt höll på i ca 2 veckor sen försvann allt utom Bröna.. Svullnaden försvann men fortfarande sjuka t dan före mens..
Ja ja sku ju så vela att d sku ha tagit tidigare att vi sku ha fått berätta på jul åt min familj.. Bor 400 km ifrån varann :/
Nä tempar int.. E lite lätt senil av mj så känner på mj att ja sku missa å göra d.. Ha testa bara kl 16 tiden men tänkt ja ska gå å testa nu idag.. Håll tummarna.