Följas åt till ett plus!
Lycka till!!
Lycka till!!
Japp.. Nu börjar brösten ömma lite åxå. Int alls som förra månaden.. Och uppblåst så d heter duga.. Byxorna känns för små.. Tror d får bli ett tidigt grav test på tisdag..
När har du bim? Jag själv har bim 24/11 och tänker kanske testa måndag eller tisdag :O
Jag känner nada i dagsläget, så jag skulle bli väldigt förvånad om det har tagit sig.
Jag har BIM den 23/11, men kommer nog att testa någon dag innan. Har gravtester som ingår till monitorn som jag använder mig av isf. Monitorn säger till när jag kan börja testa.
Haha känner igen mig totalt första gången ja va gravid innan de så försökte vi 6 mån ca och då hade jag antagligen ett missfall kom en blodklump sen ingen mer blödning vi båda va ledsna m.m försökte å försökte till slut sa ja till mig sj nu får de fasiken gå som de gör och till slut blev ja gravid när barnmorskan sa att de va posetivt då höll ja på ramla av stolen av chock men ja var helt överlycklig men tyvärr blev de abort pga personliga skäl slm hände runt mig. Denna gången har ja stabilare förhållande och vart ihop med min man snart 6 år så nu var de på tiden att han gick med på att vi ska försöka. Jag plockade bort p staven 10/11 och ja har inte tänkt på något annat än att vilka bli gravid och frågat undrat över massor på olika grupper sajter frågat olika barnmorskor. Ja hade mens 24 okt till 3 nov och då hade ja p stav sen denna vecka hade ja bortfalls blödning som barnmorska säger att de kallas 3 dagar höll de på ungefär. Så ja har suttit och funderar nu kan ja redan bli gravid eller inte ja vi har haft samlag 3ggr denna veckan och när jag skrev i datumet till senaste mensen så räkna den ut att ja ska ha om 2 dagar mensen men ja hoppas att de kan hinna ta sig innan nya mens kommer
Jag funderar på att testa nu idag (ligger fortfarande kvar i sängen). Har nämligen fått extremt ömma bröst som sticker som tusan. Jag ammar fortfarande sonen under nätterna och det är en pina att amma honom nu. Enda gången jag haft ont av att amma var precis i början när de var alldeles mjölkstinna.
:(
Mitt test var negativt också. :(
Men nej å vad jobbigt!
Är själv så låg idag pga neg.test... Fattar inte att kroppen kan spela en ett så stort spratt???
Här på jobbet är typ alla klara med barn och de kommer säkert tycka jag är knäpp som vill ha ett till...? Men sååå jag längtar efter ett pluss...
Men så bra, håller alla tummar och tår att det inte är något och att du får ett fint pluss imorgon som din kollega sa är det många som blöder i början av en graviditeten.