Följas åt till ett plus!
Låter onekligen lovande håller tummarna!
Låter onekligen lovande håller tummarna!
Hoppas du slipper kräkas men att det är pga att ett litet är där inne <3
Jag vaknade tok tidigt imorse och för att låta bli att testa så gick jag upp och yogade Hahaha snacka om att jag kände mig hurtig
Jag vaknade tok tidigt imorse och för att låta bli att testa så gick jag upp och yogade Hahaha snacka om att jag kände mig hurtig
Haha ja jag höll mig denna gång! Får se hur det går imorgon :) vill vänta till på torsdag tidigast! Helst fredag
Ja man behöver sysselsätta sig. Annars blir man knäpp!
Vad märkligt!? Hoppas i alla fall för dig <3 Jag kör på med lite träning för att få tiden att gå
Brukar du ha mensvärk dagarna innan mens?
Brunt blod är ingen fara alls, det kan man ha trots att man är gravid.
Ge inte upp! Om du hade blödit lite lätt innan så kanske det är det sista från det.
Åh va spännande!! Du måste uppdatera oss om hur det går! :) Ska du ta ett test imorgon?
Blir ni också helt knäppa av denna bebisverkstad? Jag måste höra att det inte bara är jag
Jag vet liksom med 99% säkerhet att jag inte är gravid men ändå tolkar jag in massa olika symptom. Min temp brukar ligga på 36,8-37,2 men ända sen äl har jag känt mig varm som om jag håller på att få feber, så har tempat flera gånger om dagen och har hela tiden legat på 37,4-37,7. Känner mig helt frisk för övrigt. Så nu får jag för mig att jag kaaaanske kan va preggo trots allt FAST jag vet bättre än så.
Vi hade sex bara ett par timmar efter ägget lossnade på äl men vi avbröt så det är som sagt otroligt att jag skulle vara gravid. Men kan jag bara slappna av och släppa detta då?! Nä. Dum man är!!
God morgon! Har du testat? Har du kunna sovit något? Kram