• Saima17

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2018-01-02 16:13:58 följande:

Sa

Saima... Vet inte om det hjälper att kissa en gång till idag. Nästa test borde ju visa nåt? För hög fertilitet är väl det som blinkar?! Använder inte den dubbla längre.

Ah ja så va d ja.. Läste ju instruktioner först efteråt.. Uups! Nå ja tar imorron ist :) ha skärpt mj me motion nu.. Varit ut å gått varje dag sen nyårsafton å minst 40min. Ska även ändra kosten. Både för bebis tillverkning å formen till bröllopet fast rund e ju å en form om d sku behaga bli bebis.. Haha. Ne men allt e ju hemåt..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-02 17:48:12 följande:

Okej det låter i alla fall som en bra idé tycker jag! :)

Ja sambon kommer hem å vi sa att fokus på renovera vardagsrum å bröllop nu så dyker no bebis upp. Men ja e no mer å mer sugen på hans idé nu när ja tänkt. Tänk att få dansa bröllopsdans till ed sheerans - perfect på gräset ca 10-15 meter från stranden.. Åh vill no bara mer å mer nu..
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-02 18:02:46 följande:

Avundsjuk jag blir, hela min kropp längtar efter att få träna nu. Harmonin ryggen för jag har legat så mycket! Låter klokt tycker jag

Tog ett ÄL test efter ha håller mig i 4timmar och inte i närheten till positivt men kanske kan ana mig till en ökning så har jag tur kanske det blir ÄL imorgon... vi får se men just nu är jag as deppig!! Allt känns blä...

Hm ja int e ja på topp.. Astma medicin före ut å gå bara så orkar man ånga på lite extra. Hostar som en tok vid ansträngning. Tar no ett äl test imorron igen å ser. Håller tummarna för nu rycker, trycker å ilar å drar d äggstocken. Lite som spasmer.. Som sticks å ilar..mysko..sitter å drömmer mig bort bland brudklänningar.. Blir helt varm i kroppen. D e sååå en morot till kosten å motionen..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-02 20:12:54 följande:

Underbart ju :D hoppas han hinner hem innan du får fast gubbe på äl-testen också! ;)

Vet du d hoppas ja å.. Lr att d ha tagi sj redan.. Ja menar...7 dagar hög fertilitet? Men åretrstår å se :) ska ta nytt äl imorron. Han fråga ikväll: hur ser d ut för bebis? Så kunna ju bara säga att: enligt tester bra.. Men int toppen.. Så kom d: "hoppas det blir toppen för att ja kommer hem."

Oj va ja sku bara villa kunna ha en äl knapp å trycka på.. Men varför ska nå va lätt?

Hoppas du får +
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-02 20:39:46 följande:

ja det önskar man verkligen!! :)

Ja gud jag dör av nyfikenhet!! jag orkar inte vänta till imorgon bitti... kommer inte kunna sova inatt!

Förstår d glad för din skull.. Uppdatera imorron
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-02 20:55:40 följande:

Men det förstår jag, hade såå gärna planerat ett bröllop! Gud så mysigt!

Jag känner också av ?tjejmagen? massa men jag har blivit så lurad av kroppen de senaste två månaderna så jag litar inte alls på den.. tyvärr.. Ursh känner mig så ur form! Känner redan att det inte blir något denna månad så känner mig nere för det, sen är hela familjen sjuka och jag har fått mannen att ställa upp trots allt och så blir det inget..

nej fy, ledsen för deppigt inlägg..

Ja precis ja å.. Så lurad flera ggr. Så därför e ja helt säker på att d int tagi.. Så kan ju bara bli bättre.

Vettu, d gör inget. Man måst få deppa ihop å va nere å må skit för att orka sen. Min bästa kompis och min sambos bästa kompis ska båda få bebis (på skilda håll) så man får liksom bebis uppdate hela tiden där. Min kompis ska på inskrivning imorron :-/ så avundsjuk. Hon vet min sits.. Men ja.. Därför tänker ja stäng in mj me sambon i renoverings å bröllops bubblan me bebisverkstad som guldkant på sidan om. D e ju så jobbit när man int har så många å prata me d om irl som förstår en. Så skönt å skriva av sj men e ändå int samma sak om du förstår va ja menar fast d e guld värt me alla här inne. Fan snart ska vi hela bunten ha ett varsitt +!!! Fram med all jävlar anamman <3
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-02 21:22:20 följande:

Förstår att det blir tufft med två så nära som ska ha :/ men vad skönt att din vän vet om er situation! Perfekt med att ha så mycket annat på g så man slipper gräva ner sig i bebisverkstan helt!

Tusen tack för pepp! Betyder så mycket att ha er här som förstår vad man går igenom <3

Ja verkligen, nu jäklar blir det massa pluss! Blir det inget pluss i januari så kommer det i februari <3

Jo fast d värsta e att hon bryr sj noll.. Hon berättar hela tiden så fort vi hörs. Fick reda på igär åxå att 2 till av mina kompisar ska få.. Ja blir slut. Ne nu ska ja gå å piss på stickan å se om ja får fast gubbe idag.
  • Saima17

Alltså okej.. Idag e ja på cykel dag 19 å ha fortfarande int fått fast gubbe på CB dubbel hormon ältest. Ja brukar ha cykel på 25-26 dagar. Får fortfarande bara blinkande gubbe. Testar m morron urin. Sku det varit min vanliga cykel skulle ja ha BIM nu på tisda. Kan CB testen visa svagt streck och blinkande gubbe om man e gravid? En tanke bara. Vi fick ju tid d mkt 4 dagarna före beräknad äl iom att ja trodd d sku va då..

• Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-03 07:02:19 följande:

Ja alltså jag vet inte... tycker mig se två streck på båda, tog ett NC-test och ett babyplan. Ser ni eller inbillar jag mig??

På NC ser ja streck men bara ett vitt brett på d andra?
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-03 07:59:19 följande:

Lustigt det där. Detta står på Clearblues hemsida.

Jo ja ha läst d där gång efter gång men ja tänker int ge upp. Hoppas lite innerst inne att äl reagerar på graviditet. Ja ha aaaaaaldrig haft så här lång cykler förr. Nåt e konstigt. Öm å dragningar i tjejmagen igår. Å lite idag.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!