• Anonym (Nina)

Följas åt till ett plus!

YaseminL skrev 2018-07-24 09:57:49 följande:

Här skrivs inget! Hur mår du? Hur går det i graviditeten? Tänker på dig! Jag är i v24 nu och han mår så bra där inne i magen. Vi längtar så mycket efter honom nu.Kram! 

Jag är i v. 15 nu, och mår fint!

Förstår att du längtar, det är ju inte så väldigt lång tid kvar nu

Kram
  • Anonym (Nina)
    Let it Rain skrev 2018-07-24 14:36:20 följande:

Tänkte bara uppdatera om att jag födde en liten flicka i natt. <3

Håller alla tummar för er som antingen plussat eller kämpar för ett plus.

Stort grattis!!!
  • Anonym (Nina)
    Anonym (?) skrev 2018-08-12 13:31:14 följande:

Hejsan. Tog gravtest nu i eftermiddag.

Undrar bara om någon kan försöka hjälpa mig att tyda gravtestet. Ha en bra dag allihopa. Kram.

Jättesvårt att tyda, ser ut som att färgen smetat ut sig mycket.

Ta ett digitalt istället, de är mycket bättre!
  • Anonym (Nina)

Vecka 20 nu. Har gjort RUL, och fått veta att jag väntar en pojke

• Anonym (Nina)
    Trullis82 skrev 2018-08-26 08:52:03 följande:

Åh, stort grattis till er<3

Tack!
    YaseminL skrev 2018-08-26 21:12:54 följande:

Stort grattis!! Jag går in i v 29 nu och min bebis är ju också en pojke. Vi var på 3D ultraljud idag. Så himla mysigt. Längtar extra mycket efter honom nu. Han är så fin! Lycka till. Kram

Tack! Vi funderar lite på 3D ultraljud också, vore spännande!
  • Anonym (Nina)
    Trullis82 skrev 2018-08-26 08:52:03 följande:

Åh, stort grattis till er<3

Tack!
    YaseminL skrev 2018-08-26 21:12:54 följande:

Stort grattis!! Jag går in i v 29 nu och min bebis är ju också en pojke. Vi var på 3D ultraljud idag. Så himla mysigt. Längtar extra mycket efter honom nu. Han är så fin! Lycka till. Kram

Tack! Vi funderar lite på 3D ultraljud också, vore spännande!
  • Anonym (Nina)

Jag fick positivt på cb digital så tidigt som BIM-6.

Mådde illa och var yr dagarna före, vet inte om det berodde på graviditeten.

Känns väldigt tidigt, men kan ha berott på att det ju var tvillinggraviditet från början.

• Anonym (Nina)
    Saima17 skrev 2018-09-14 17:13:19 följande:

idag va vi på 3d ultra!! å ja e helt bland molnen. va så nervös så höll på att svimma fast ja låg på britsen. men d redde upp sj. fick se en underbart söt liten parcel. första gången sambon fick se. allt va tipp topp å fick bli framflyttad åxå. nytt bf blir 19/1. sambon fyller 15onde..så sku ju va bra present ;) å jo ja lyckades se tydligt vem som bor där.. min magkänsla ha haft så rätt hela tiden.. En fin lite herreman på nu 437g. å ja bara gråter när ja tänker på d. både ja å sambon e lyckligare än lyckligast.

Grattis! Då har vi samma bf!
  • Anonym (Nina)
    Saima17 skrev 2018-09-15 10:43:04 följande:

tack åh va spännande. vet du va ni får för nån? spännande å se hur d går för oss.

Ja en pojke här med!
  • Anonym (Nina)
    Saima17 skrev 2018-09-30 09:51:12 följande:

aaah hjälp!! tiden går så fort!! om 11 dagar e vi nere på 2 siffrigt innan vi har bf för vårt underbara bushjärta. 10,5 vecka kvar för mj att jobba. börjar få panik över vad som behövs hem.. har ni nånting som är ett nog no no som man int får glömma. Alltså nåt man int tänker på men behöver.. har koll på snorsug å febertermometer å bebis olja å zinksalva å sånt d vanligaste. (Ha dock köpt en digital som mäter pannan att man int behöver väcka bebis, blev rekomenderad på apoteket att den va bäst.) måst ja ha en t rumpan å? vilket märke av blöjor gillar ni å varför gillar ni d? mkt frågor nu men känns som ja har världens black out nu när d börjar närma sj mot va ja hadd koll på i början.. allt känns så spännande verkligt plötsligt

Vi använder pampers och libero, tycker de är bäst.

De är lite dyrare, men man får rabattkuponger och då kostar de inte mer än andra billigare märken.

Man får anmäla sig bara.

Antar att liberoklubben finns även i Finland?
Svar på tråden Följas åt till ett plus!