• Anonym (Nina)

Följas åt till ett plus!

Saima17 skrev 2018-04-03 18:31:03 följande:

var idag i stan och letade efter munkpeppar..fanns ingenstans..fick till slut svar att det får inte säljas på hälsokost affärer i Finland..då det klassas som läkemdel här. gick till apoteket..dom hade iiiiiiiiiingen aning om vad det var...förbanna..vet ju att munkpeppar getts till hanhundar när det är mkt löptikar i närheten..för att dämpa deras pilskhet..men får väl klara mj utan d nu då..å vänta på den 13/4 samt att försöka få nån rätsida med min arm..går hemma ännu väldigt sjuk tar ner humör och lust något så enormt..

Finns kanske att beställa på nätet?
  • Anonym (Nina)

Fick infall att testa i morse, bim -3 eller 4 (vad jag tror)

Negativt såklart.

• Anonym (Nina)
    trollkvinna123 skrev 2018-04-04 14:00:09 följande:

Hej, ny här. vi försöker få ett syskon till vår dotter. Spännande att se när det tar sig och att få läsa när det går vägen för andra. :)

Välkommen!
  • Anonym (Nina)
    SamiraBudva skrev 2018-04-04 17:33:26 följande:

Kanske syns mer nu???

Jag ser något svagt på sista bilden.
  • Anonym (Nina)
    SamiraBudva skrev 2018-04-04 21:52:47 följande:

Ja jag testade negativt nästan direkt efter missfallet.

Tog tester innan bim och negativt! Nu helt plötsligt BIM + 6 svagt streck! Är det kanske missfall på g igen?

Snarare att du blivit gravid senare än beräknat, skulle jag gissa på! Därav negativa test och sen plötsligt positivt 6 dagar efter bim.

Ta ett digitalt och se vad det visar.
  • Anonym (Nina)

Kollade kalendern i min app, och såg att vi bara haft sex en gång vid tiden för ägglossning.

Det konstiga är att molvärken som jag alltid brukar få en vecka före mens, kom redan 3-4 dagar efter ägglossningssymptomen.

Fattar inget.

Men väntar in mensen nu i helgen, har pms, dålig hy och molvärk, så allt tyder på att mensen är på g...

Lycka till ni andra som snart har bim!

Fortsätter med min monitor nästa cykel, och ska försöka att inte glömma några test denna gång :)

• Anonym (Nina)
    Sommaren12 skrev 2018-04-05 20:07:50 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack! Lär behövas
  • Anonym (Nina)
    YaseminL skrev 2018-04-05 20:12:02 följande:

Åh :( Hoppas att det var ÄL någon av dom två dagarna isåfall, bör ju ha varit det med tanke på din molvärk? 

Ja.. Illamåendet tar död på en. Var på ultraljud igår <3 Hjärtat slog jättefint och allt såg jättebra ut. Var hos BM idag för hälsosamtal och vi bokade in KUB den 14/5. Ska på VUL igen den 18/4. Massor att se fram emot nu. Har dock hyperemesis gravidarum och gått ner 4 kg sen jag plussade så om det inte har blivit bättre tills nästa vecka så sjukskrivs jag ett tag. Lergiganen hjälper tyvärr inte och har fått ondansetron men inte ens det hjälper. 

När är BIM för dig? <3 

Kram på dig Nina! 

Vad härligt att allt såg bra ut!

Får du KUB fast du är så pass ung? Här måste man vara 30 eller 35 minst! Fast det är kanske olika beroende på var i landet man bor.

Fy så jobbigt med illamåendet, hoppas att det ger med sig snart...

Har en väninna som haft samma som du, och blev inlagd på sjukhus en period. Efter vecka 16 mådde hon bättre. Var bara en av hennes graviditeter hon mådde så dåligt, den andra mådde hon hur bra som helst!

Jag har ingen aning om när min ägglossning var (om jag ens hade någon), brukar få tydliga symptom ett par dagar (känner i äggstockarna och får ägglossningsflytningar)

En vecka före mens brukar jag få molvärk och pms. Aldrig så nära inpå ägglossningssymptomen.

Jaja, kroppen är konstig, det kan man konstatera!

Kram!
  • Anonym (Nina)

Ska testa för sista gången i morgon (eller idag blir det ju), mest för att jag ska sluta med progesteronkrämen om jag inte är gravid, så att menscykeln inte störs...

Uppdaterar oavsett! :)

Svar på tråden Följas åt till ett plus!