YaseminL skrev 2018-03-01 15:37:54 följande:
Skönt att du hittar din ÄL iallafall! Hur kommer det sig att den har ändrats så pass mycket? Hur gammal är du? ( åldern kan ju vara en anledning till en annorlunda cykel ) Men oavsett så är det konstigt att appen la ut ÄL först om 13 dagar haha.. Galet. Håller tummarna för dig <3
Nej inte än.. Fortfarande en blinkande smiley, men hoppas att det blir en glad gubbe antingen ikväll eller imorgonbitti. Brukar få dom glada smileysarna runt 21 tiden om kvällarna. Hoppas iallafall att vi får en glad smiley ikväll för ikväll är jag myssugen (haha). Både jag och min sambo tycker att det är jobbigt att tvinga fram sex när man faktiskt inte är sugen och det kan vi inte vara ensamma om..
Känns skönt att må bättre iallafall! Har fått nytt jobb så börjar imorgon. Hade varit tråkigt att sjuka sig första dagen trots att jag hade behövt vara hemma ytterligare en dag till.
Jag fick barn i juni -17, och när mensen kom tillbaka så var den oregelbunden och lång cykel: 31, 31, 47, 39, 31, 39 dagar har den varit hittills.
Jag är 38 år.
Jo knasigt med appen, fast den räknar ju på mina förra långa cykler. Denna gång borde ju cykeln bli ca 28 dagar, så jag hoppas det rättar till sig!
Haha, jag är också myssugen, men känner mig lite stressad, för vi kan inte ha sex på beställning liksom.
Brukar du berätta för din man när du har ägglossning?
Jag brukar inte göra det, är orolig för att han ska få prestationsångest och att allt låser sig. Det har hänt.
Spännande med nytt jobb förresten!