• Anonym (Nina)

Följas åt till ett plus!

Saima17 skrev 2018-05-14 11:33:43 följande:

drömmer jag? vågar ja hoppas?? 

Grattis!
  • Anonym (Nina)
    Malenebengtsson skrev 2018-05-16 14:00:04 följande:

Hej!

Hoppar in här lite snyggt,

Efter veckor av läsande här utanför =) ,

Jag hade mens den 23april.

Hade ägglossning från 6-9maj.

Har haft aktivt sex sen 30april fram till igår.

Jag va mitt i min ägglossning den 9de maj.

Den 9de maj va jag å gjorde cellprov och fick en liten blödning nån timme senare(som en 5krona) å absolut inget mer efter det.

Jag har haft lite symptom

Extrem molande mensvärk runt ägglossning fram till ca 2 dagar sedan,

- välsigt ytterst pytte illamående på em. I 3 dagar?

Igår började min trötthet.. vart trött hela dagen ifrån går morse, är fortfarande extremt trött.

Flygningarna har varit rikliga och "vattninga"

Ibland lite vita.

Men dom har varit så mycket att de har känts som att mensen kommer liksom "rinner till"

Humörsvängningar som heter duga.

Fick stora glädjetårar för att 2 par byxor var torra å att min sambo hade vikt ihop dom. (Skulle inte ens använda dom) ;)

Blir arg för inget. Ja ni förstår.

Noll matlust även om ja kan känna mig hungrig.

Äter lite grann men bara några tuggor sen e jag nöjd å fortsätter jag så mår jag illa.

Men än sålänge inget plus.. vad tror ni?

Min mens ska komma den 23,

Tacksam för svar =)

Det är lite för tidigt än för både graviditetssymptom och plus...

Finns nog inte ens några test som kan visa positivt så tidigt som bim -7, så att du får negativt test nu betyder inget alls.

Vänta några dagar innan du testar igen!
  • Anonym (Nina)

Jag kommer nog tillbaka till er här i tråden...

Mina test visar svagare, och idag kom det lite blod när jag torkade mig.

Ingen bra prognos

• Anonym (Nina)
    YaseminL skrev 2018-05-19 17:41:37 följande:

Åh nä Fick en rysning när jag såg detta nu... Håller fortfarande hoppet uppe för dig. Vissa får ju små blödningar, behöver inte vara något fel <3 

Testa ta ett veckoindikator om någon dag så får du svart på vitt. Jobbigt att behöva tyda testen. Mina test visade mindre "streck" i v9 men det är för att hcg är så högt att testen inte klarar av att "läsa" av det. Men bebis i magen är där och en frisk liten krabat.

Går in i v15 i veckan, kan knappt förstå detta. Helt galet vad tiden har sprungit förbi. Tror minsann att det är en liten pojk i min mage <3 Ska på RUL om 8 dagar. 

Tänker på dig, kram. 

Tack! Har inte vågat testa med veckoindikator... Men sambon köpte idag, så får se om jag vågar testa i morgon.

Känner mig väldigt ogravid!

Testen är fortfarande solklart positiva, men de blir svagare :(

Oj, vecka 15 redan! Här går det undan! Härligt

Lycka till på RUL!

Ska ni ta reda på kön?
  • Anonym (Nina)
    YaseminL skrev 2018-05-21 12:53:03 följande:

Har du vågat test än? Tänker på dig!

Ja det har det verkligen gått!

Jajemen, vi tänkte det Är för nyfiken av mig. Min magkänsla säger att det är en pojk i min mage men oavsett vad är det välkommet <3 

Nej, har ju inte vågat det än :(

Men inget mer blod och har lite illamående, så hoppet finns lite försiktigt kvar!

Kul om det blir en liten pojk!

Jag tror och hoppas på pojk för min del också, men spelar inte så stor roll :)
  • Anonym (Nina)
    Jeex skrev 2018-05-20 02:11:13 följande:

Idag trodde jag att hela min värld skulle raseras. Fick sådana smärtor, likt det jag hade förra året vid MIT utomkveds. Är nu precis hemkommen från gynakuten. Och gissa om att jag är glad att allt var som det skulle. Men det var många oroliga timmar idag.

Fy, fick hjärtat i halsgropen av att läsa!

Men sån tur att allt var bra!!
  • Anonym (Nina)
    Sommaren12 skrev 2018-05-20 09:41:25 följande:

Så ledsen att höra. :( men hoppas att det inte var mf. Blödningar kan man ju få ändå. Kram

Tack!

Jo precis, och blödningarna har slutat nu.

Har tidigare haft ett missfall i slutet av vecka 6, och ett ma där jag fick en liten brun flytning i vecka 6. Sen visade det sig att graviditeten avstannat just den dagen också.

Usch och fy...

Är ju i vecka 6 nu.
  • Anonym (Nina)
    Jeex skrev 2018-05-21 15:37:45 följande:

Det var så jag nästan inte ville åka in, utan mest bara gräva ner mig i en grop och blunda.

Men är så tacksam för att det satt på rätt ställe och att jag även fick se det lilla hjärtat ticka.

Har tänkt på dig. Blöder du fortfarande ? Håller mina tummar hårt för dig.

Tack för att du tänker på mig och håller tummarna! Blöder inte mer och vågade mig på ett cb digital nu i kväll, och det visade bara 2-3 veckor, och det stämmer inte alls med vare sig ägglossning eller det första graviditetstestet, tyvärr.

Så är helt inställd på ännu ett missed abortion
  • Anonym (Nina)

Tänkte bara säga att jag tog ett nytt digitalt test i morse, och nu hade det slagit om till 3+!

• Anonym (Nina)
    Saima17 skrev 2018-05-24 18:05:51 följande:

va nice! låter bra d

Ja, hade nog ägglossning lite senare än jag trodde!

Använde ju inte monitorn denna gången, gick efter symptomen :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!