YaseminL skrev 2018-05-09 09:39:14 följande:
Det kan jag förstå. Känslan när man får se det svart på vitt är helt galet. Är så glad för din skull.
Jag mår superduper bra. Var på VUL i måndags och fick se en alldeles för pigg och allert bebis. Fick ingen bra bild på bebisen då den rörde sig för mycket.
Vi sålde min lgh förra veckan och idag ska min sambos fotograferas och läggas ut på Hemnet. Vi köpte vår första gemensamma igår och är så glada. Blev snabba ryck med budgivnings fight igår och senare på kvällen påskrivning av kontrakt.
Sen på måndag är det arbetsintervju för en heltidstjänst och KUB senare på kvällen. Kunde aldrig i mina vildaste drömmar tro allt detta för ett år sen. Vi är så glada över allt. Så i Augusti flyttar vi in i vår drömlägenhet med stor terass och tre månader senare föds förhoppningsvis bebis.
Vi kan inte berätta för våra vänner än att vi köpt lägenhet för då kommer dom förstå att vi väntar bebis och vi vill inte berätta förrän på måndag så det blir en massa nyheter för familj och vänner på måndag! Haha
Kram
Tack vännen!
Vad skönt att illamåendet gått över!
Grattis till lägenheten!
Så mycket spännande saker ni har framför er nu :)
Detta är verkligen ditt år!
Vi förlorade en budgivning i söndags, ett radhus vi såå gärna ville ha. Sex rum och kök ute på landet, men ändå 10 min med pendeln till centrala stan. Sjukt besvikna var vi. Hade varit så bra område för barnen.
Så var inte jättesugen på att testa måndag morgon, en olycka kommer ju sällan ensam...
Men nu är huset glömt (nästan), och jag är så glad över graviditeten!
Måtte detta gå vägen nu bara. Har inga symptom alls...
Lycka till på kub och intervju!