Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Skönt att allt var okej med bäbisen, men förstår dig, det är inte kul att blöda. Hoppas det bara är någon ofarlig blödning. Fler än man tror som blöder i tidig graviditet, det så iaf hon som gjorde ultraljudet på mig. De tror att jag blöder pga den tomma hinnsäcken bredvid den med foster i, men såklart svårt att veta säkert. Blev erbjuden kub så ska på ultraljud igen om typ 3 veckor så kanske får mer svar då.
Ja det är verkligen många som blöder i tidig grav, jag har aldrig ens tänkt på det. Idag känns det som att blödningen avtagit lite, men vågar inte hoppas för mycket . På måndag ska jag göra kub, känns som en väldans milstolpe, hoppas att kunna njuta lite efter det beroende på resultatet då.
Vad säger dom om hinnsäcken? Kommer den stanna kvar hela grav?
Har ni berättat för era barn att dom ska få syskon?
Vi tänkte berätta efter Kun resultaten, men dom har nog redan börjat ana. Mycket prat om bebis och syskon :)
Vi har samma plan, KUB först och sen berätta. Men min yngsta har redan noterat att ?mamma har tjock mage? så vi får väl se om de hinner fatta innan dess, 3v kvar...
Ja det är verkligen många som blöder i tidig grav, jag har aldrig ens tänkt på det. Idag känns det som att blödningen avtagit lite, men vågar inte hoppas för mycket . På måndag ska jag göra kub, känns som en väldans milstolpe, hoppas att kunna njuta lite efter det beroende på resultatet då.
Vad säger dom om hinnsäcken? Kommer den stanna kvar hela grav?
Har ni berättat för era barn att dom ska få syskon?
Vi tänkte berätta efter Kun resultaten, men dom har nog redan börjat ana. Mycket prat om bebis och syskon :)
Ni som har barn som påpekat att ni har tjocka magar, vilken vecka är ni i nu och syns era magar rejält redan??? Jag har gått in i v 9 o min är typ som vanligt.
Ni som har barn som påpekat att ni har tjocka magar, vilken vecka är ni i nu och syns era magar rejält redan??? Jag har gått in i v 9 o min är typ som vanligt.
Jag är jättesvullen på morgonen men på dagen syns inget vilket inte är så konstigt då liten i magen är runt 3 cm och livmodern som en apelsin typ. : ) Tror jag lagt på mig ett välbehövligt kilo eller två. Börjar längta efter att få känna rörelser nu. Ca v 10+0 i dag.