• Anjaheterjag

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?

• Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
  • Zanda
    Charlieellerså skrev 2017-09-25 09:53:32 följande:

Tack snälla för ditt svar. Läkaren ringde upp mig och sa att stegringen inte var onormal men däremot menade hon att med ett sådant högt hcg borde hon sett mer på vul i fredags. Jag har ju ändå läst att hcg kan ligga på 56000 som högst redan i v 6 så jag vet inte alls vad jag ska tänka. Hon sa att hon absolut inte ville säga att det är kört men att det med stor sannorlikhet kan vara så. Kag fick tid för nytt vul på fredag. Det känns som en evighet bort.

Skickar världens största styrkekram! Tänker på dig<3
  • vinterbebis12
    Charlieellerså skrev 2017-09-25 10:20:08 följande:
    Tack snälla <3
    Hej, ville bara skicka en kram. Har tänkt på dig.
  • Charlieellerså
    vinterbebis12 skrev 2017-09-27 20:13:14 följande:

Hej, ville bara skicka en kram. Har tänkt på dig.

Tack fina du <3 Det värmer. Min mamma gick bort i går morse. Både stor sorg och en lättnad över att hon slipper vara sjuk och må dåligt längre. Jag har inte fokuserat på oron för graviditeten de senaste dagarna men nu känns det riktigt jobbigt att tänka sig att det visar sig inte vara bra på fredag. Men antagligen klarar jag det med.
  • pandoraDiem
    Charlieellerså skrev 2017-09-27 20:29:32 följande:

Tack fina du <3 Det värmer. Min mamma gick bort i går morse. Både stor sorg och en lättnad över att hon slipper vara sjuk och må dåligt längre. Jag har inte fokuserat på oron för graviditeten de senaste dagarna men nu känns det riktigt jobbigt att tänka sig att det visar sig inte vara bra på fredag. Men antagligen klarar jag det med.

Beklagar. Har inga bra ord att skriva, men tänker på dig och skickar kramar. Håller tummarna för fredag <3
  • Charlieellerså
    pandoraDiem skrev 2017-09-27 20:51:22 följande:

Beklagar. Har inga bra ord att skriva, men tänker på dig och skickar kramar. Håller tummarna för fredag <3

Tavk snälla du <3
  • vinterbebis12
    Finns inga ord. Stor kram och sköt om dig
  • Charlieellerså

Jag har nu läst på och förstår vad läkaren menar med att mitt hcg-värde är för högt i relation till vad som syntes på vul. Tydligen ska man oftast se fostret om man har ett hcg-värde över 6000. Mitt låg ju på 22000 och ändå såg de ingen tydlig bild. Jag tänker att det antingen är en ofostelig graviditet ( antagligen) eller en tidig tvillinggraviditet. Någon annan förklaring är svår att se. Känns som en evighets väntan tills i morgon även om de mesta av tankarna kretsar kring mamma och hennes bortgång med allt som hör till....

Tack för fina ord.

• Eliluc

Skickar omtanke och en drös med kramar ! En massa styrka och hoppas det går bra på vul !
  • Charlieellerså
    Eliluc skrev 2017-09-28 10:25:09 följande:

Skickar omtanke och en drös med kramar ! En massa styrka och hoppas det går bra på vul !

Tack <3
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL