• Anjaheterjag

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?

• Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
  • Mm79

Hej alla, vågar mig på att skriva in i  tråden med, trots att det är många kritiska veckor kvar, och det kan gå hur som helst.
    Är iaf äntligen gravid i v7 med hjälp av IVF efter några års kämpande på egen hand och har Bf 27/5.
    Nästa vecka är planerat vul på kliniken. 
    Detta är mitt och min makes andra barn (första tillsammans) och jag har ett barn i övre tonåren sen tidigare :)

• pandoraDiem
    Eliluc skrev 2017-10-02 15:34:01 följande:

Jag är i vecka 7 : - ) ! Ja det är de , det sa hon med , har ju inte ont heller , utan det kommer lite på pappret , lite rosa. Vanligt sa hon ! Vilken vecka är du i ? ?

Är i vecka 7+5 :) jo fick också höra att lite blod är vanligt när jag lämnade cellprov och då var jag inte ens gravid. Tror jag också blödde lite om jag minns rätt.
  • Eliluc
    pandoraDiem skrev 2017-10-02 16:27:19 följande:

Är i vecka 7+5 :) jo fick också höra att lite blod är vanligt när jag lämnade cellprov och då var jag inte ens gravid. Tror jag också blödde lite om jag minns rätt.

Det kommer ju inte mer iaf vad det verkar . Så det är ju skönt ! Lite längre än mig alltså . Då syntes det säkkert mer på dig när hon kollade ; - ) syntes hjärtslag på min lilla , det var tydligt ! Men så litet det är ; - )
  • pandoraDiem
    Mm79 skrev 2017-10-02 15:34:31 följande:

Hej alla, vågar mig på att skriva in i  tråden med, trots att det är många kritiska veckor kvar, och det kan gå hur som helst.

Är iaf äntligen gravid i v7 med hjälp av IVF efter några års kämpande på egen hand och har Bf 27/5.

Detta är mitt och min makes andra barn (första tillsammans) och jag har ett barn i övre tonåren sen tidigare :)

Grattis! Kämpade en del för att få min son så kan bara föreställa mig hur det känns att lyckas efter ivf.
  • Zanda
    Eliluc skrev 2017-10-02 13:55:39 följande:

Fick se ett pickande hjärta på VUL !!!

Åååå wiiiii vad skönt!
  • Hoppfullhet
    Mm79 skrev 2017-10-02 15:34:31 följande:

Åh då är det spänd väntan till nästa vecka, håller tummarna att allt går bra :)
  • MisseKido

Jag är i v.8+1 idag och från ingen stans så har min mage svullnat upp sedan igår! I söndags hade jag inga problem med kläder eller så. Idag fick jag göra mitt bästa för att inte avslöja mig på jobbet! Och jeansen spänner så. Haha känner mig megagravid nu!

• vinterbebis12
    pandoraDiem skrev 2017-10-02 17:00:24 följande:
    Grattis! Kämpade en del för att få min son så kan bara föreställa mig hur det känns att lyckas efter ivf.
    Grattis och här är en till som väntar en IVF- bebis (blir vårt tredje om allt går bra). Håller tummarna för VUL. Vilken klinik har ni?
  • pandoraDiem

Har varit riktigt trött de senaste dagarna, går runt lite som i en dimma känns det som. Värst är det på jobbet där jag måste kunna koncentrera mig, orkar knappt hålla upp ögonen. Har ni några tips tjejer? Går ju inte att hinna kaffe längre liksom och går redan och lägger mig tidigt på kvällarna. Hoppas allt är bra med er alla förresten.

• Trea2018
    pandoraDiem skrev 2017-10-04 16:40:45 följande:

Har varit riktigt trött de senaste dagarna, går runt lite som i en dimma känns det som. Värst är det på jobbet där jag måste kunna koncentrera mig, orkar knappt hålla upp ögonen. Har ni några tips tjejer? Går ju inte att hinna kaffe längre liksom och går redan och lägger mig tidigt på kvällarna. Hoppas allt är bra med er alla förresten.

Känner precis samma. Får ingenting gjort på jobbet och somnar varje kväll när jag nattar barnen. Men vaknar lika trött på morgonen. Är konstant illamående också. Fick ett kort möte med barnmorskan igår och hon skrev ut tabletter mot illamåendet iaf, tror det tar en del på orken att må illa hela tiden så jag hoppas det ska bli bättre nu. Tyvärr har jag inget bra tips mot tröttheten...
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL