Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Har läst lite i tråden o blev väldigt glad för din skull när jag läste detta nu. Känner din oro, vi ska på VUL nästnästavecka o med diffusa symtom som försvinner titt som tätt är det en hel del oro.
Det är så skönt att få göra VuL när man är så orolig, jag har ju varit med om både dåligt och bra svar från det :)
Håller tummarna för att allt är ok
Härligt! Hur gamla är dina barn?
Jag gör VUL om drygt en vecka. Har blivit gravid via IVF och då är VUL i v 8-9 standard. Jag går in i vecka 8 på måndag.
Vi har en 6-åring och en 4-åring. Är också 39 så har inte räknat med att det ska bli ett tredje barn och vågar inte heller riktigt hoppas ännu.
Här är det tungt. Ringde till gyn för att höra hur mitt hcg stegrat under 2 dygn. Har läst att det ska fördubblas. Det hade stigit från 22000 till 35000 vilket inte alls är en fördubbling... Det var en sköterska som berättade värdena och kunde inte uttala sig utan jag får vänta på att läkaren ringer. Sitter dessutom och vakar vid mamma som håller på att gå bort. Det känns lite för tungt. Mår såå illa och har så ont i brösten. Men förstår att det antagligen kommer att gå dåligt ändå. Behövde bara ventilera..
Här är det tungt. Ringde till gyn för att höra hur mitt hcg stegrat under 2 dygn. Har läst att det ska fördubblas. Det hade stigit från 22000 till 35000 vilket inte alls är en fördubbling... Det var en sköterska som berättade värdena och kunde inte uttala sig utan jag får vänta på att läkaren ringer. Sitter dessutom och vakar vid mamma som håller på att gå bort. Det känns lite för tungt. Mår såå illa och har så ont i brösten. Men förstår att det antagligen kommer att gå dåligt ändå. Behövde bara ventilera..
Oj, vad tungt, förstår att du behöver ventilera. Jag är inte så haj på hcg-värden men är det verkligen så att det alltid fördubblas varannan dag, kan det inte gå upp lite ojämnt om du förstår vad jag menar. Hur som helst håller jag tummarna allt vad jag har att det kommer gå vägen. Låter ju bra att du har kvar starka symptom. Styrkekramar!