Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Åååå så underbart! <3 Har tänkt på dig! Tog ett till gravtest idag och nu var det negativt så nu har jag gett upp hoppet om en majbebbe helt! Gör lite ont i hjärtat men räknar nu ner till nästa ÄL!
Men vad härligt att höra
Hej hej, hoppas det är okej att man hoppar in här. Plussade idag och ska enligt min app få en till majbebis, min dotter föddes i maj 2016 :) hade vart kul att vara med här :)
Det var länge sedan jag var gravid senast och det tog nio försök tills det gick den här gången. Denna gång är jag så orolig över att få missfall. Är i v 6+0 idag. Känner ni oxå oro? Hur gör ni isf för att hantera oron? Får man göra ett vul bara på grund av oro?
Fick se ett litet hjärta som slog idag <3 helt otroligt underbart
Det var länge sedan jag var gravid senast och det tog nio försök tills det gick den här gången. Denna gång är jag så orolig över att få missfall. Är i v 6+0 idag. Känner ni oxå oro? Hur gör ni isf för att hantera oron? Får man göra ett vul bara på grund av oro?
Åh vad roligt att höra!
Vecka 6 imorgon och har inte anat ett enda symtom. Inget illamående, inget stramande, inte märkvärt trött..
Kanske skönt, men NÅGOT vill man ju känna för att bekräfta liksom..
Jag fick missfall i somras , upptäckte detta i v 13 dagen innan kub. Fick inget gehör om min oro på den mvc jag gick på, nu går jag på en MVC på annan ort och ska få göra ett VuL imorgon. Är 39 år samt missfall o somras därför får jag göra ett. Har inga gravidaymptom så har ställt in mig på att få samma besked som i somras, men hoppet finns fortfarande .
Känner du stor oro ska du stå på dig om ett VuL.