Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Ni som mår illa. Vad äter ni? Känns som jag bara äter frukt yoghurt och dricker Proviva. Vill äta massa frukt grönt och nyttigt men det går typ inte. Massa saker som jag mår illa av bara av att titta eller tänka på det :/ har fått lergian comp men verkar inte hjälpa så mycket. Får bara massa hjärtklappning.
Har också fyran i magen och BF 14/5. : ) Hur gamla är de andra?
Ni som mår illa. Vad äter ni? Känns som jag bara äter frukt yoghurt och dricker Proviva. Vill äta massa frukt grönt och nyttigt men det går typ inte. Massa saker som jag mår illa av bara av att titta eller tänka på det :/ har fått lergian comp men verkar inte hjälpa så mycket. Får bara massa hjärtklappning.
Grattis till dig med! Coolt - jag har en dotter som är 5, en son som är 3 och en till liten son som är drygt 9 mån. Ville medvetet ha de här två tätt så hoppas lilla bönan stannar kvar! <3
Hur gamla är dina?
Hej :)
Plussa svagt igår och lite starkare imorse :)
Har en son på 4.5 år sen innan och en bonus dotter på 2.5 år
Så jag hoppar in i denna tråd , finns i Värmland :)
Bf 21 maj 2018 enligt på de jag räknat :)
Hej :)
Plussa svagt igår och lite starkare imorse :)
Har en son på 4.5 år sen innan och en bonus dotter på 2.5 år
Så jag hoppar in i denna tråd , finns i Värmland :)
Bf 21 maj 2018 enligt på de jag räknat :)
Tack :) har ingen aning riktigt hur dessa trådar funkar
Nu har det gått ett par veckor sen plusset. Kom lite blod tidigare i veckan men ringde BM och hon tyckte det inte lätt som något mf. Jag har verkligen inga symptom såsom illamående eller så. Men igår när jag stressat runt hela dagen med tajta jeans å dåliga mattider så svullna min mage upp så det såg verkligen ut som att jag var gravid i minst v.20 på kvällen! Haha jag kunde inte ens dra in den :) men idag är det som vanligt igen, men det var nog det symptomen hittills jag haft. V.5+4 idag.
Nu har det gått ett par veckor sen plusset. Kom lite blod tidigare i veckan men ringde BM och hon tyckte det inte lätt som något mf. Jag har verkligen inga symptom såsom illamående eller så. Men igår när jag stressat runt hela dagen med tajta jeans å dåliga mattider så svullna min mage upp så det såg verkligen ut som att jag var gravid i minst v.20 på kvällen! Haha jag kunde inte ens dra in den :) men idag är det som vanligt igen, men det var nog det symptomen hittills jag haft. V.5+4 idag.
Får jag fråga dig lite om dina blödningar? Det har nämligen kommit blod för mig idag. Mina tankar går ju direkt till att det är kört för blod har för det mesta varit dåligt för mig. Hur mycket blödde du? Du behöver absolut inte svara om du inte vill. Grattis till graviditeten förresten!