• Anjaheterjag

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?

• Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
  • rosali84

Hoppar in här jag också! Har 2 barn, 5 år & 2 år, och nu gravid med 3:e. BF 25/5 Hoppas på att få följas åt hela vägen! :)

• Trea2018

Hej!

En till nyplussad här med BF 23/5. Har två killar som är 5&7 och vi har försökt bli gravida sen januari så jag hade nästan tappat hoppet. Med de andra två gick det rätt snabbt men jag är 37 och åldern gör väl sitt. Men den här cykeln fick jag lite hjälp på traven av hormoner och spruta och då gick det vägen! Lite lätt illamående och ömma bröst än så länge, hur mår ni andra?

• pandoraDiem
    MisseKido skrev 2017-09-15 20:55:12 följande:

Det är ingen fara :) jag blödde lite idag också så jag kan såklart inte vara säker på att det kan vara ett mf på gång men jag tror inte det. Det har ibte kommit mkt men jag har upptäckt i samband med toabesök. Jag har tagit bort en stor del av min livmodertapp och har blött från den innan jag varit gravid också, jag har inge ont i magen heller. Jag är faktiskt inte så stressad av det, jättetråkigt om det skulle vara missfall men å andra sidan så betyder det att det kanske är lika bra för att det skulle vara något fel. Jag avvaktar och försöker tänka på att "just nu är jag gravid iaf" :)

Aha, låter inte som missfall. Men visst är det sant som du säger, att kroppen vet vad den ska göra om något är fel. För min del så tror jag det är kört, har inte blött så mycket men har haft lite magknip. Vill utesluta utomkveds då jag råkat ut för det tidigare så om det inte kommer någon störtflod där det är uppenbart missfall så blir det nog gynakuten i veckan.
  • MisseKido
    pandoraDiem skrev 2017-09-16 08:36:09 följande:

Aha, låter inte som missfall. Men visst är det sant som du säger, att kroppen vet vad den ska göra om något är fel. För min del så tror jag det är kört, har inte blött så mycket men har haft lite magknip. Vill utesluta utomkveds då jag råkat ut för det tidigare så om det inte kommer någon störtflod där det är uppenbart missfall så blir det nog gynakuten i veckan.

Åh nej vad tråkigt, jag håller tummarna för dig att det går bra!
  • Zanda

Håller tummarna för dig pandoraDiem!

Jag är så tråkig när jag gravid, känner ingenting utan mår precis som vanligt, inga cravings inget! Ska man väl egentligen vara supertacksam för, hatar att må illa, men ibland hade man ju önskat att man kände NÅT!

• MisseKido
    Eliluc skrev 2017-09-17 08:32:52 följande:

Hej ! Plussade igår hänger på här om jag får ?

Klart du får :) När har du bf?
  • pandoraDiem

Vet inte riktigt vad jag ska tro länge. Blöder inte mer, var egentligen bara där i fredags, så jag tänker att är det missfall så har jag inte blött ut allt än. Men jag antar att det kanske inte alltid är så att man blöder ut allt på en gång vid missfall. Är fortfarande orolig över utomkveds, mest för att jag inte vill bli av med min sista äggledare så det får nog bli ett besök på gynmottagningen i veckan. Är lite orolig att de bara kommer att skicka hem mig direkt när de hör att jag bara är i vecka 6 och inte blöder mer.

• Zanda
    Eliluc skrev 2017-09-17 08:32:52 följande:

Hej ! Plussade igår hänger på här om jag får ?

Hej Eliluc, kul att se dig här!
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL