Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Halloj!
Plussade för ca en vecka sedan efter ett tidigt missfall förs månaden.
Har en son på två år som ska bli storebror i maj hoppas jag
Vore kul att följa er i eran resa med
Halloj!
Plussade för ca en vecka sedan efter ett tidigt missfall förs månaden.
Har en son på två år som ska bli storebror i maj hoppas jag
Vore kul att följa er i eran resa med
Hej . Jag är gravid med nr 2. har bf 7 Maj. Har en dotter som blir 3 år i December .
Hej . Jag är gravid med nr 2. har bf 7 Maj. Har en dotter som blir 3 år i December .
Vi hade ett MA i v 12 i somras så jag är väldigt försiktigt med här, försök till nr 3. Vi har en 6 & 7 åring här hemma :) är 39 år så känns lite extra nervöst med tanke på att riskerna för missfall ökar med åren. Men håller tummarna såklart. Har ett tidigt VuL på tisdag är då i v 7.
BF 2 maj :)
Hur mår ni allihopa? Jag känner att hormonerna rusar gatlopp i mig just nu. Sjukt blödig. Vill bara vrida fram tiden några veckor nu. Trött, illamående och sjukt ömma bröst. Hade inga sådana symptom i v 5+0 förra graviditeten.
Hur gick det idag?
Det var så pass tidigt att dom kunde bara se en antydan till hjärtverksamhet så ska tillbaka om två veckor. Men dom kunde se ett foster och gulesäcken så jag håller tummarna för att få se ett tickande hjärta om 2 v :)
Hur mår ni allihopa? Jag känner att hormonerna rusar gatlopp i mig just nu. Sjukt blödig. Vill bara vrida fram tiden några veckor nu. Trött, illamående och sjukt ömma bröst. Hade inga sådana symptom i v 5+0 förra graviditeten.