• Anjaheterjag

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?

• Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
  • Zanda
    vinterbebis12 skrev 2017-09-29 15:51:35 följande:

Åh va underbara nyheter! Blir så glad för er skull. Jag fick själv en blödning igår och nojjig som jag är lyckades jag flytta vårt planerade VUL från måndag till idag och fick också se ett tickande hjärta. Helt magiskt!

Härligt! <3
  • Zanda

Är väl egentligen dags för mig att lämna den här tråden eftersom min graviditet inte blev nån bebis...men har lite svårt att slita mig!

I torsdags förra veckan hade jag blött i flera dar och tog ett nytt negativt gravtest och accepterade det hela. Kroppen har känts som vanligt och döm om min förvåning när jag i förrgår fick blinkande gubbe på ÄL-testet! Så nu är vi på't igen så håll tummarna för en liten junibebis nu! <3

• vinterbebis12
    Zanda skrev 2017-09-29 21:49:12 följande:

Är väl egentligen dags för mig att lämna den här tråden eftersom min graviditet inte blev nån bebis...men har lite svårt att slita mig!

I torsdags förra veckan hade jag blött i flera dar och tog ett nytt negativt gravtest och accepterade det hela. Kroppen har känts som vanligt och döm om min förvåning när jag i förrgår fick blinkande gubbe på ÄL-testet! Så nu är vi på't igen så håll tummarna för en liten junibebis nu! <3

Håller tummarna! Häng gärna kvar i tråden. Kram
  • Charlieellerså
    Zanda skrev 2017-09-29 21:43:45 följande:

Åååå vilken lycka!!! <3

Tack. Så glad jag blir att höra att ni är igång igen. Uppdatera oss hur det går. Stort lycka till <3
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-29 21:49:12 följande:

Det är klart du skall vara kvar här ! Så himla mycket lycka till och hoppas det blir en juni bebis . Jag skall göra VUL nu på måndag för att se hur det är , inte blödit eller något , men fick en försenat missfall innan min förra graviditet och förra graviditeten blev endel komplikationer eftersom jag fick operera bort blindtarmen, så det lugnar mina nerver att få gå på VUL ?? Blev visst lite text , men men ????
  • Eliluc
    Eliluc skrev 2017-09-30 21:41:23 följande:

Det är klart du skall vara kvar här ! Så himla mycket lycka till och hoppas det blir en juni bebis . Jag skall göra VUL nu på måndag för att se hur det är , inte blödit eller något , men fick en försenat missfall innan min förra graviditet och förra graviditeten blev endel komplikationer eftersom jag fick operera bort blindtarmen, så det lugnar mina nerver att få gå på VUL ?? Blev visst lite text , men men ????

Fick se ett pickande hjärta på VUL !!!
  • pandoraDiem
    Eliluc skrev 2017-10-02 13:55:39 följande:

Fick se ett pickande hjärta på VUL !!!

Grattis! Har också sett ett tickande hjärta idag :) Har haft några blödningar och hade en tom hinnsäck bredvid den med levande foster i så antagligen en tvilling som aldrig utvecklade sig så nu hoppas jag att kroppen förstår att det också finns ett levande foster där inne.
  • Eliluc
    pandoraDiem skrev 2017-10-02 14:09:21 följande:

Grattis! Har också sett ett tickande hjärta idag :) Har haft några blödningar och hade en tom hinnsäck bredvid den med levande foster i så antagligen en tvilling som aldrig utvecklade sig så nu hoppas jag att kroppen förstår att det också finns ett levande foster där inne.

Vad härligt ! Grattis till dig med ! Så himla skönt ! Hon tog cellprover med , så nu blöder det lite . Skall försöka att inte oroa mig , men det gör man ju

Ändå . En sak på 4 mm ; - )
  • pandoraDiem
    Eliluc skrev 2017-10-02 14:25:23 följande:

Vad härligt ! Grattis till dig med ! Så himla skönt ! Hon tog cellprover med , så nu blöder det lite . Skall försöka att inte oroa mig , men det gör man ju

Ändå . En sak på 4 mm ; - )

Ja det är helt otroligt att ett 4mm stort foster redan kan ha ett hjärta som slår :) vilken vecka är du i? Antar att blödning efter cellprover är ännu vanligare när man är gravid, men såklart aldrig roligt att blöda.
  • Eliluc
    pandoraDiem skrev 2017-10-02 15:04:40 följande:

Ja det är helt otroligt att ett 4mm stort foster redan kan ha ett hjärta som slår :) vilken vecka är du i? Antar att blödning efter cellprover är ännu vanligare när man är gravid, men såklart aldrig roligt att blöda.

Jag är i vecka 7 : - ) ! Ja det är de , det sa hon med , har ju inte ont heller , utan det kommer lite på pappret , lite rosa. Vanligt sa hon ! Vilken vecka är du i ? ?
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL