Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Jag är 35 Du då?
Och vården är väl lite si och så i Sverige tycker jag. Känns som att man bara ska vara glad att få en tid :( Skönt att Danmark sköter sig bättre.
Halloj, hoppar också in här om det är okej.
Gjorde första ivf i juni månad fick ut 12 stycken ägg men ingen av dem blev tyvärr befruktade. Är nu på andra försöket och började med nässpray den 19 juli som jag ska ta fram till 16 augusti och sen börja med sprutorna.
Halloj, hoppar också in här om det är okej.
Gjorde första ivf i juni månad fick ut 12 stycken ägg men ingen av dem blev tyvärr befruktade. Är nu på andra försöket och började med nässpray den 19 juli som jag ska ta fram till 16 augusti och sen börja med sprutorna.
Hej Kiim0. Tråkigt att höra att det inte lyckades.
Är också igång med nedreglering. Ska förhoppningsvis börja stimulera på måndag. Lite konstig process det här. Ibland önskar man inget hellre än att mensen inte ska komma. Ibland inget hellre än att den ska komma. Den här månaden var jag orolig att de n inte skulle komma vilket ju skulle innebära längre nedreglering, men nu har den börjat!
Karin08: jag är 36. Irriterande med 40 dagars cykel.
Hej Kiim0. Tråkigt att höra att det inte lyckades.
Är också igång med nedreglering. Ska förhoppningsvis börja stimulera på måndag. Lite konstig process det här. Ibland önskar man inget hellre än att mensen inte ska komma. Ibland inget hellre än att den ska komma. Den här månaden var jag orolig att de n inte skulle komma vilket ju skulle innebära längre nedreglering, men nu har den börjat!
Hej!
Om du nedreglerar borde dom väl sätta igång mensen annars? Min kom idag på 15:e nedregleringsdagen. Som tur är har jag vul först dag 17.
Jag är ensamstående så gör processen själv med donator på klinik i Danmark. Jag gjorde 4 inseminationsförsök, sen opererade jag bort ett myom, gjorde två försök till. Alla utan ett plus. Gjorde ett ivf-försök i juni men fick inget att sätta tillbaka (bara två ägg var mogna; det ena skadat och det andra delade sig inte). Nu kör jag långa med förhoppning att de blir mer jämnmogna. Första fle