Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hur var det, hur gick det för dig de två misslyckade gångerna?
Jag har ju också två misslyckade!
Ska testa Letrozol nu igen!
Vad blir det för behandling denna gång för er?
När startar ni?
Är gärna med! Har gjort ett försök men fick bara två äggblåsor, det ena skadat, det andra delade sig inte.
Har startat nedreglering (11:e dagen idag). Ska på vul på måndag och förhoppningsvis börja med stimulering då.
Vad kul att ni också hakar på
Smurf, jag har också fått letrozol inför ett FET. Men fick mens nu, så det blir isf ev först i nästa cykel. Även om jag är sugen på att använda det och testa själv.
Längtar17, huu, vad jobbigt det måste ha varit
Fick du för låg dos eller vad hände?
KarinS08: betyder det att du ska börja stimulera nu?
Smurf11: när startar du?
Jag tror att två äggblåsor börjat växa tidigare vilket gjorde att det blev stor skillnad i storlek. På ultraljud cd 8 var en blåsa 21mm, en 16 mm och sen 7 st 9,5-13 mm. Av någon anledning ville dom inte vänta så de 7 mindre blev inte mogna.
Nu kör jag nedreglering så att alla ska börja växa samtidigt. Ska på vul på måndag och förhoppningsvis börja stimulera då.
Nja, kliniken har sommarstängt så missar denna omgång Därför jag funderade på att testa Letrozol, har nämligen lite PCO-aktiga äggstockar ibland.
Och åh, då borde du ju ha potential för att få ut fler ägg? Men det är verkligen så olika det där, första försöket fick jag för låg dos så de växte liksom inte till sig.
Ah, tråkigt att dom har semesterstängt. Var går du?
Vad gör Letrozol?
Ja, det borde gå att få fler äggblåsor. Hoppas på att det fungerar bättre när jag nedreglerar först. Får verkligen hoppas att det är värt det för nu har jag skällt ut både syster och mamma eftersom jag är så hormonstyrd... ????
KarinS08: betyder det att du ska börja stimulera nu?
Smurf11: när startar du?
Jag tror att två äggblåsor börjat växa tidigare vilket gjorde att det blev stor skillnad i storlek. På ultraljud cd 8 var en blåsa 21mm, en 16 mm och sen 7 st 9,5-13 mm. Av någon anledning ville dom inte vänta så de 7 mindre blev inte mogna.
Nu kör jag nedreglering så att alla ska börja växa samtidigt. Ska på vul på måndag och förhoppningsvis börja stimulera då.
Vad kul att ni också hakar på
Smurf, jag har också fått letrozol inför ett FET. Men fick mens nu, så det blir isf ev först i nästa cykel. Även om jag är sugen på att använda det och testa själv.
Längtar17, huu, vad jobbigt det måste ha varit
Fick du för låg dos eller vad hände?
Dom tog ut de två största äggblåsorna men det ena var skadat och det andra blev befruktat men delade sig inte.
Fick Gonal-F förra gången.
Den här gången Bemfola. Vet inte skillnaden.
Vad har du använt Smurf?
Dom tog ut de två största äggblåsorna men det ena var skadat och det andra blev befruktat men delade sig inte.
Fick Gonal-F förra gången.
Den här gången Bemfola. Vet inte skillnaden.
Vad har du använt Smurf?