Fler?
Hur var det, hur gick det för dig de två misslyckade gångerna?
Jag har ju också två misslyckade!
Ska testa Letrozol nu igen!
Vad blir det för behandling denna gång för er?
När startar ni?
Hur var det, hur gick det för dig de två misslyckade gångerna?
Jag har ju också två misslyckade!
Ska testa Letrozol nu igen!
Vad blir det för behandling denna gång för er?
När startar ni?
KarinS08: betyder det att du ska börja stimulera nu?
Smurf11: när startar du?
Jag tror att två äggblåsor börjat växa tidigare vilket gjorde att det blev stor skillnad i storlek. På ultraljud cd 8 var en blåsa 21mm, en 16 mm och sen 7 st 9,5-13 mm. Av någon anledning ville dom inte vänta så de 7 mindre blev inte mogna.
Nu kör jag nedreglering så att alla ska börja växa samtidigt. Ska på vul på måndag och förhoppningsvis börja stimulera då.
Vad kul att ni också hakar på
Smurf, jag har också fått letrozol inför ett FET. Men fick mens nu, så det blir isf ev först i nästa cykel. Även om jag är sugen på att använda det och testa själv.
Längtar17, huu, vad jobbigt det måste ha varit
Fick du för låg dos eller vad hände?
Dom tog ut de två största äggblåsorna men det ena var skadat och det andra blev befruktat men delade sig inte.
Fick Gonal-F förra gången.
Den här gången Bemfola. Vet inte skillnaden.
Vad har du använt Smurf?
Ja, det är verkligen en djungel!
Men en del behöver väl LH också, så att det passar bättre för vissa!
Tänker att dom får bestämma vilket som passar bäst. Men är lite irriterad varje gång jag tar gonapeptyl eftersom nålen är grov och det är en stor mängd vätska). Tycker den är värre än Orgalutran om ni tagit den.
Slut på klagandet för nu ;)
Är Letrozol stimulering eller nedreglering?
Kiim0 och Smurf, hur går det för er?
Smurf11: lycka till på ultraljudet imorgon!
Smurf11: det känns som att detta är en hel värld. Är det bra med de äggblåsorna och den tjockleken efter Lezetrol? Hur hoppas vi att det ser ut på måndag? Självklart ska du fråga om dom kan göra ett vul på måndag om det ger dig information så att du kan lyckas.
Skickar en styrketanke!
Smurf: Hur gick det på ditt vul idag?
Smurf11: usch så tråkigt! Dom brukar väl inte släppa förrän tidigast 18mm? Vad sa gynekologen?
Jag kämpar för att tänka att det är dom som är gynekologer inte jag. Hade 11 st men två av dom var mycket mindre. Ska på äggplock på lördag. Tycker det känns sent eftersom ett par redan är över 20mm åt ena hållet.
Har två frågor som jag stressas lite av
- är det vanligt att dom är ovala? Dvs typ 22X13?
- på höger sida hade jag 5 st innan jag började stimulera och nu var det bara två efter 8 dagar stimulering. Är det vanligt att några försvinner?