Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017
Här har jag börjat promenera en del, tänkte börja på någon mamma träning och sedan köra lite spinning i höst/vinter.
Har som plan att ta en pt online om ett tag.
Tänkte Olga.
Min mage har varit hyffsad förstört sedan mina andra graviditeter. Haft en stor delning mellan musklerna som aldrig blivit bra.
Nu är det värre än nånsin. Får nästan ner hela handel. Ser fortfarande mycket gravid ut, så jag har en lång resa framför mig. Vill helst slippa bukplastik, men får se hur det är om något år, kroppen tar ju stryk av att ha en så stor delning. Ont i ryggen framför allt.
Ser så tråkigt ut när resten av mig är så liten.
Fick frågan för några dagar sedan vilken vecka jag var i...inte så kul, även om jag inte tog åt mig, eftersom jag vet att det ser ut som jag är gravid.
Idag är Oskar 2 månader!! Tiden går fort!!
Ärret från förra snittet vart buckligt, bukhinnorna hade tryckt ut i snittet och läkt ihop med varandra, förklarar ju varför jag haft så ont vid mens och ägglossning. I övrigt har det inte synts och känts mer än när jag dragit fingret över. Nu är ju det ärret reponerat så får se hur detta blir.
Har idag blödit mer än innan, ser ut som "gammalt blod" men kommit rejält mer än innan. Klarade mig med trosskydd för 3 dagar sedan, nu nattbinda och byta varannan var tredje timme? Trodde ju det skulle bli mindre o mindre? Men kommer vad jag kan se inget färskt blod iaf så nog inget blodkärl som brustit eller så!