Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017
Nu hoppar jag in här :) bebis föddes 4/8 med en vikt på 4170g 53 lång. (Bf +5)
Kämpar på med ammning. Funkar sådär .. har ont i bröstet.. vet inte om det beror på mina implantat?!
Får inte åka hem från BB än. Man har hittat blåsljud på hjärtat så idag ska vi göra ultraljud. Han har blivit gul så det är på gränsen till att han behöver sola. Han har lågt blodsocker så han måste få ersättning efter ammning. Samt att personalen räknar hans puls varje arbetspass för den är för snabb.
Själv så har läkaren skickat mig till urologen då jag kissar på mig själv (hinner inte till toa) kommer lite Kiss i bindan varje gång.
Ont i brösten har jag med, utan inplantat, har däremot reducerat och möblerat om mina rätt rejält så kanske därför? Har minne av första barnet då va jag chockad över hur ont det gjorde att amma, så kan ju vara helt normalt ;)
Skönt att ni får stanna lite extra och får ordentliga kontroller och uppföljning, blåsljud brukar väl vara mitralisklaffen som brukar fixa sig själv efter några dagar eller har jag fel för mig? Oavsett bättre vara på plats med det än åka hem och vara orolig!