• Kakan53

BF april 2018

Då har man fått plusset på stickan och ska ta en till nästa vecka för säkerhetsskull.
    Nu börjar den långa vandringen mot en till bebis i familjen.
    Har en sin på 3 år sen tidigare.
    Jag minns väl förra graviditeten, länge efteråt (alltså flera år) var vår tanke att det inte kommer att blir fler. Dels av anledningen att jag kände att jag inte alls var gjord för att vara gravid men sen tyckte vi att förlossningen var en sjukt otäck upplevelse. Problemet är att min förra graviditet gick fantastiskt bra, inga problem att tala om likaså förlossningen. Så vi har vart oroliga att denna då ska bli värre, för den kan knappast inte bli bättre.
    Men nu får vi se..
    otroligt glada är vi att det lilla lilla klumpen i magen är där den är nu, men oron sitter i lite.

Har börjat få lite illamående, ont i brösten och stickningar/dragningarna livmodern. Så allt är väl som det ska antar jag.

Några fler som vill dela resan mot april och ett nytt tillskott?

• Svar på tråden BF april 2018
  • Lilja020710

Hej alla! Skulle jättegärna va med i gruppen/ Facebook plussade för en vecka sen är nu i vecka 4+5 idag ;) bf 7/4 med 4:e barnet

• Oslo84

Hej allihop!

Här har ni en till som har plussat, i morse :)

Vill gärna vara med i (sluten) facebookgrupp! Vem ska jag skicka till?

Hanna :)

• Maria842

Hej alla! Här kommer ännu en som precis har plussat! Vill gärna vara med i en sluten facebookgrupp :) hur gör jag?

• DrömlivetiHD
    MrsGalotti skrev 2017-08-02 12:28:16 följande:

inboxa mig mejladressen så fixar jag inbjudan

Kan jag också få en inbjudan? :)
  • my2girls
    Snorhyveln skrev 2017-08-02 15:02:11 följande:
    Hej! Har du ett starkt pluss nu när du testat? Och hade du det innan du fick missfall?

Jag är supernojig och försöker ta de var dag, men går typ inte..
    Hej! Ja jag har ett starkt plus, har testat fleeera gången (nojig). 

Jag har ju haft flera MF och en del gånger har det bara varit svaga plus som sedan blivit MF men andra gånger har jag fått MF i både vecka 7 och 9 så det har varit olika. Hoppas du kan njuta av det med! Trots oro. Jag försöker tänka att naturen sköter det bäst, blir det mf kanske något var fel på fostret (även om det är hemskt).

Har du fått MF tidigare? Är det första barnet? :) Kram
  • CrystalMom

Väntar mitt första barn, sambon och hans söner är oerhört glada för beskedet. Och jag går som på moln, överlycklig!

Bf 3 april 2018 ????

Berättade nyheten med en rebus, tog en bra stund innan sambon förstod ????????

Svar på tråden BF april 2018