Inlägg från: DrömlivetiHD |Visa alla inlägg
  • DrömlivetiHD
    MrsGalotti skrev 2017-08-02 12:28:16 följande:

inboxa mig mejladressen så fixar jag inbjudan

Kan jag också få en inbjudan? :)
  • DrömlivetiHD
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-08-05 13:46:58 följande:

Stor blödning idag i ca 10 min, som avtog ganska snabbt med färskt blod. Inga klumpar. Hemskickad från gynakuten, tillbaka på måndag för VUL.

Gravid 7+2.

Livet känns hopplöst. :'(

Åh förstår att ni är oroliga :( Håller tummarna för ett positivt VUL på måndag <3
  • DrömlivetiHD
    Hoppas7910 skrev 2017-08-07 10:50:27 följande:

Hej alla :) och grattis till alla plus!

Hoppar gärna in här med!

Plussade för ca 1,5 vecka sedan och BF är 8-9 april. Har en liten dotter som precis fyllt 1 år och väldigt många tidiga MF och 2 MA i bagaget så jag vågar inte vara glad än.

Ska på tidigt VUL nästa tisdag så vi hoppas innerligt att vi får se hjärtslag då!

Har mkt molvärk och är trött som attans men inga ömma bröst.. får mig att tro att det stannat av igen.

Har alla ni andra ömma/stora bröst?

Åh tråkigt med allt det i bagaget. Hoppas innerligt att det håller i sig denna gång <3

Jag har också mycket molvärk, också trött och även hårda och ömma bröst. Men det är väl olika för alla? Vissa känner bara i bröstvårtorna och vissa känner i hela bröstet? Det ska du nog inte oroa dig för :)

Kommer säkert gå fin fint på tisdag då ni får höra det lilla miraklets hjärtslag :)
  • DrömlivetiHD
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-08-07 15:33:45 följande:

VUL på gyn...Min bebis lever!! Herregud, det trodde jag aldrig..... i vecka 5+4, BF 4 april.

Tänk hur det kan gå ändå. Tack för alla gulliga ord och tankar <3

Ååh jag blev alldeles tårögd när jag såg ditt inlägg!!! Glad jag blir för er skull!!! <3 Vilken otrolig lycka och lättnad!!
  • DrömlivetiHD
    idorina skrev 2017-08-12 17:36:07 följande:

Någon här inne som kan tipsa om ett gott alkofritt vin? Jag ska på 30årsfest nästa helg, och har planerat att fylla en tom flaska som det tidigare varit Relax i.

Jag har börjat dricka Chapel Hills Rosé bubbel :D Supergott! Finns vitt också men det har jag inte smakat. Dom kostar 39 kr på Ica och Willys :)
  • DrömlivetiHD
    Jess1233 skrev 2017-08-13 19:38:24 följande:

Tjejer!!! En fråga!

Har ni sex nu med er partner nu när ni precis plussat?

Är så orolig att man ska få missfall...

Absolut! Jag var orolig första gången eftersom jag hade så ont i magen (växtvärk) men det kändes inte alls under sexet! Så nu ligger vi på som vanligt :D
Svar på tråden BF april 2018