• Kakan53

BF april 2018

Då har man fått plusset på stickan och ska ta en till nästa vecka för säkerhetsskull.
    Nu börjar den långa vandringen mot en till bebis i familjen.
    Har en sin på 3 år sen tidigare.
    Jag minns väl förra graviditeten, länge efteråt (alltså flera år) var vår tanke att det inte kommer att blir fler. Dels av anledningen att jag kände att jag inte alls var gjord för att vara gravid men sen tyckte vi att förlossningen var en sjukt otäck upplevelse. Problemet är att min förra graviditet gick fantastiskt bra, inga problem att tala om likaså förlossningen. Så vi har vart oroliga att denna då ska bli värre, för den kan knappast inte bli bättre.
    Men nu får vi se..
    otroligt glada är vi att det lilla lilla klumpen i magen är där den är nu, men oron sitter i lite.

Har börjat få lite illamående, ont i brösten och stickningar/dragningarna livmodern. Så allt är väl som det ska antar jag.

Några fler som vill dela resan mot april och ett nytt tillskott?

• Svar på tråden BF april 2018
  • Snorhyveln
    my2girls skrev 2017-08-02 12:02:12 följande:

Hej!

Har precis plussat (eller förra veckan). Oplanerad 4:a. Mycket tankar och känslor än så länge, har även haft flera MF så jag försöker ha is i magen ett tag. Hänger gärna här med er andra dock :)

Hej! Har du ett starkt pluss nu när du testat? Och hade du det innan du fick missfall?

Jag är supernojig och försöker ta de var dag, men går typ inte..
  • Gravidigen

Hej!

Plussade i måndags. Efter fyra försök. Jag är 36 år och storsyskonen är 16,11 och 11 år.

Bf 6/4-18.

Jag hoppas och längtar så otroligt mycket! Hoooas verkligen att det går vägen. Inte bara för mig utan för er alla!

Hoppar gärna med i fb gruppen.

Min mail är toengstrom@msn.com

• Storskrot

Finns en grupp på fb för er som vill följas åt. Gravida med bf april 2018 heter den

• MollyBuz

Lägg gärna till mig i gruppen. Plussade i söndags. Bf runt 8-10 april detta blir 4e barnet

• brennaV
    Storskrot skrev 2017-08-02 22:48:42 följande:

Har ni en sluten grupp är jag gärna med mad_izzo@hotmail.com

MollyBuz skrev 2017-08-03 08:13:21 följande:

Lägg gärna till mig i gruppen. Plussade i söndags. Bf runt 8-10 april detta blir 4e barnet

Skicka PM till mrsgalotti här så lägger hon till er
  • Storskrot
    brennaV skrev 2017-08-03 08:37:04 följande:

Skicka PM till mrsgalotti här så lägger hon till er

Såg på mailen att jag fått inbjudan men den är borta på fb. Hittar inte in... någon kan lägga till mig som vän och bjuda in mig igen Madeleine tärnsby, bara jag som heter så. Tack :)
  • Lizza85

Hej :) nyligen plussat här.

Är intresserad av gruppen på fb om den verkligen är gömd. Jag vill inte visa andra att jag är gravid. :) är i vecka 4+2 :)

Svar på tråden BF april 2018