• brennaV

BF april 2018

Smyger in här lite lätt. Har precis plussat och bör vara i vecka 5 (4+1). Har tre missfall bakom mig så vill inte ropa hej än. Går gärna med i en fb grupp när jag gjort första vul. Vill inte behöva hoppa ur gruppen om det återigen inte är något. Har två barn sen innan

• brennaV
    Ninniisen skrev 2017-08-02 09:38:03 följande:

Hej allihop!

Hoppar in här efter att ha plussat och väntar 7:e barnet. Vi förlorade vår lilla 6:a i vecka 22 för 3 månader sen så känslorna är blandade men hoppas mest att allt går vägen och vi får en liten frisk bebis i slutändan.

BF är runt 12 april.

Häftigt med nummer 7 på raken. Beklagar förlusten av er 6:a - kram
  • brennaV
    Storskrot skrev 2017-08-02 22:48:42 följande:

Har ni en sluten grupp är jag gärna med mad_izzo@hotmail.com

MollyBuz skrev 2017-08-03 08:13:21 följande:

Lägg gärna till mig i gruppen. Plussade i söndags. Bf runt 8-10 april detta blir 4e barnet

Skicka PM till mrsgalotti här så lägger hon till er
  • brennaV
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-08-07 15:33:45 följande:

VUL på gyn...Min bebis lever!! Herregud, det trodde jag aldrig..... i vecka 5+4, BF 4 april.

Tänk hur det kan gå ändå. Tack för alla gulliga ord och tankar <3

Men så underbart!! Och fick du se ett hjärta? Kan ju varit så att du bar på tvillingar och den ena klarade sig inte
  • brennaV
    emizz skrev 2017-08-23 19:49:01 följande:

Supernervös!! ska göra ett tidigt UL imorgon....alla symptom är kvar men för 4 veckor sedan hade jag blödning som mens

Hur gick det idag ?
  • brennaV
    emizz skrev 2017-08-24 20:52:54 följande:

Tyvärr såg man inget foster :( va nästan inställd på det men man kunde se en uppklaring som eventuellt va början till en ny fraviditet så har fått en ny tid om 2 veckor till läkaren.

Lycka till alla med era små liv <3

Åh, då håller vi tummarna på en ny graviditet. Kram
Svar på tråden BF april 2018