Bf mars 2018 följas åt?
Vi är inte överens än heller så vi får se vad det blir :)
Kanske slutar med babba mango ändå :)
Vecka 22 här. Mår bra, bara lite ont i fogarna efter ansträngande dagar. Känner en del rörelse i magen, känns som det tilltagit de sista veckorna <3 Kände för första gången förra veckan när den lille hickade i magen
Finns det någon grupp som inte är full på FB? Här är det väldigt tyst emellanåt
Hej alla, är gärna med här. Kommer inte ihåg om jag skrivit i den här tråden. Väntar syskon beräknat den 25/3 :) storasyster är nu 2 år :)
Så roligt med syskon ??
Jag mår bra men väldigt trött bara. Hur mår du?
Nu har jag fått börja hos en sjukgymnast två ggr i veckan för min foglossning. Vi kör vattengympa. Grymt skönt att få komma ner i vattnet och känna sig lite smidig och rörlig!!
Okej! Vilka av er har inte tagit reda på kön? Vi har inte gjort det :)
Om ni inte tagit reda på kön. Tänker ni kring myter osv? Pojk/tjejmage osv?
Om ni tagit reda på kön, stämmer de myter som finns?
Min magkänsla säger att det är en tjej. Men många har sagt att eftersom min mage tog så lång tid på sig att synas så är det en kille. Dock växte jag mycket på bredden i början :) hmm... himla spännande :)
V 26 nu
Jobbar 100% än så länge.
Tuff foglossning men mår bra i övrigt.
Ska vaccinera mig!
Igår satt Julian 2,5 år med handen på min mage då bebisen fick för sig att sparka till rejält :)
Julian slet åt sig handen och såg helt livrädd ut först :)
Jag fick förklara att de var bebisen som ville hälsa på honom. Han är nog lite fascinerad och rädd på samma gång nu.
v 26 nu och massa sammandragningar hela tiden. Det kommer och går i omgångar, vissa håller i sig länge och andra går över omgående, de flesta gör inte ont men ibland är de riktigt smärtsamma.
Och på nätterna är de massor!
Nu är min BM orolig så jag ska in imorgon bitti och göra en koll av livmodertappen. Så den inte börjar bli för kort redan.
Jag har tidigare gjort konsieringar pga cellförändringar och det kan tydligen påverka.
Så nu håller jag tummarna att inte tappen är påverkad redan! det är ju alldelles för tidigt för mini att komma ut!!!