Bf mars 2018 följas åt?
BF 3/3 här!
2:a barnet. Första är en son på drygt två år!
BF 3/3 här!
2:a barnet. Första är en son på drygt två år!
Har så ont i brösten!! Spänner o drar o är så öm. Kan knappt röra vid dem!!
Grattis till er nykomlingar i gruppen :)
Mina enda symptom är ont i magen, som hugg ibland, och lite ont längst ner i ryggen av och till. Känns absolut som nåt händer där inne :) Annars inga andra symptom. En väninna till mig sa att jag har blivit lugnare i humöret i det sista, och inte stressar. Inget jag tänkt på förrens hon sa det men det är nog sant.
Grattis till er nykomlingar i gruppen :)
Mina enda symptom är ont i magen, som hugg ibland, och lite ont längst ner i ryggen av och till. Känns absolut som nåt händer där inne :) Annars inga andra symptom. En väninna till mig sa att jag har blivit lugnare i humöret i det sista, och inte stressar. Inget jag tänkt på förrens hon sa det men det är nog sant.
Jag är 38
har en son som är drygt 2
Kul att vi är några i liknande ålder!
Vad kul!
Har du sagt nånting till tvååringen än ?
Det är några kompisar på dagis som har fått syskon så jag tror att min son har förstått begreppet. Men är inte säker.
Jag provade lite igår och frågade om han ville bli storebror, då sken han upp och sa ja, mig storbror!!
Så då sa jag att det kommer komma en bebis, "ja en bebis" sa han då.
Så frågade jag, vet du var bebisen är nu ?
Då pekade han ut på gården, Bebis därute .. :)
Vi tänkte vänta tills magen blir mer synlig så kan man börja prata om bebisen i magen! Det ska finnas bra syskonböcker har jag hört, någon som har provat nån som är bra ?
Hej på er! Plussade idag, bim -3 och tror jag har Bf den 12/3. Trodde verkligen inte att jag skulle vara gravid då jag hade ett missfall förra månaden och dessutom bara haft sex 4 dagar innan äl. Har heller inga direkta symptom men gjorde ett test mest för att utesluta en graviditet. Det enda tecknet på graviditet var att jag för någon dag sedan fick ett migränanfall, vilket jag aldrig haft förutom vid min förra graviditet.
Följer er gärna!
Kopiera och lägg till dig :)
FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet
efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet
soffe, 30 år, BF 7/3 med första barnet
BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet
Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet
Jag läste i en annan tråd att Clear blues early tester inte är pålitliga!
har ni någon erfarenhet av det ?
jag blir lite orolig för jag testade ju positivt med ett sånt!!
å andra sidan är jag nu 5 dagar över BIM och inte någon mens i sikte.
Men kanske ska ta ett annat test för säkerhets skull.
Vilket märke brukar man säga är mest pålitligt då?
Vill ni lägga till mig här? Jamka, 40 år, bf 5 mars, andra barnet.
Jag är livrädd för missfall:( Har försökt att få syskon till min son sedan han var 1 år gammal och nu är han 9 år. Jag skulle göra IVF till hösten men idag har jag plussat spontant:) 3 MA i bagaget, det senaste 2013.