• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Sofiiakarin
    Linkaa skrev 2018-03-15 02:37:24 följande:

21.32 ikväll kom våran lilla pojke ut med hjälp av sugklocka då jag fick värksvaghet när det va dags att krysta, det smärtsammaste jag gjort i hela mitt liv men det finaste 3390g jag nångonsin sett kom utav det<3

Nu myser vi på BB och längtar redan tills vi få åka hem och börja bebislivet på riktigt:)

Lycka till nu alla som väntar! Ni har nått fantastiskt framför er!:)

Åh stort grattis!!!!! <3 kan inte fatta att de snart är min tur. BF imorgon men han får komma när han är redo.. Längtar så! :)
  • Johlit

21.32 ikväll kom våran lilla pojke ut med hjälp av sugklocka då jag fick värksvaghet när det va dags att krysta, det smärtsammaste jag gjort i hela mitt liv men det finaste 3390g jag nångonsin sett kom utav det<3

Nu myser vi på BB och längtar redan tills vi få åka hem och börja bebislivet på riktigt:)

Stort grattis till er! :D

Jag längtar så enormt efter min lilla 3:a :) Lilla bebis kom ut nu!!
  • faglin
    änglarsmå skrev 2018-03-14 12:30:23 följande:

Jag längtar så efter min bebis....gråter och är irriterad hela tiden pga oro för bebisen vart hemskt sedan vårt RUL och dessförinnan också. Stort grattis till eran bebis NJUT! Till och med mina två andra barn börjar bli oroliga och rädda att även denna ska bli en ?ängel? kan inte hålla det på en pedagogisk nivå längre här hemma

Varför så orolig? Tror jag missat nåt. Vet att det inte hjälper men det kommer gå bra och snart har du din lilla bebis! Håller tummarna!
  • Sofiiakarin

Har gjort asiatisk mat.. Starkt.. Tror ni de hjälper? Hahahaha... Var faktiskt omedvetet! BF IMORGON!... :P

• Johlit
    Sofiiakarin skrev 2018-03-15 16:06:14 följande:

Har gjort asiatisk mat.. Starkt.. Tror ni de hjälper? Hahahaha... Var faktiskt omedvetet! BF IMORGON!... :P

Kan ju alltid hoppas! Låt oss veta ifall det funkar :)

Själv har jag sprungit på Ikea idag, men inte ens en liten sammandragning..
  • Sofiiakarin

Jag ligger här med förvärkar... Orkar inte ens tänka tanken att de kan vara på g... Jag tycker de är så frustrerande o bli glad! Jag bara tar de o så kommer de igång när de gör... :)

• änglarsmå
    faglin skrev 2018-03-15 09:37:45 följande:

Varför så orolig? Tror jag missat nåt. Vet att det inte hjälper men det kommer gå bra och snart har du din lilla bebis! Håller tummarna!

I korta drag så sa läkaren att de var svåra missbildningar och kommer blir svåra komplikationer föreslog abort vi krävde second opinion i Linköping de sa att bebisen är fullt normal efter en bildkonferans inkl en screening av bebis tre gånger samma dag de fattar inte vad läkaren sett. Trots positivt utlåtande så sitter läkarens ord om missbildningar kvar i huvudet och ekar!

Efter hinnsvepning idag så har jag kraftig mensvärk och ont i benen så hoppas på resultat ska på kontroll imon igen så hoppas jag öppnat mig ytterligare 0,5-1 cm för då borde de kunna sätta igång mig
  • Vargen070918

Stort stort grattis!!
  • Starlights

Hur går det för er? BF om två dagar och har fortfarande noll känningar.. varken förvärkar, slempropp, konstig mage eller nåt liknande.. Ställt in mig på att gå över tiden och har redan börjat planera grejer att pyssla med nästa vecka, ingen idé att tappa tålamodet redan.. ;)

• änglarsmå

14:44 idag en välskapt pojke på 4020 g och 51 cm! De tog hinnorna vid kl 10 från klockan 12:30 var lustgas min vän!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?