• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • lindapatriciaanilsson

Va kul att vi är så pass många med bf mars :) Roligt att följas åt! Jag har precis plussat efter att ha försökt länge. Första barnet, både jag och sambon är överlyckliga. Ska till barnmorskan redan på måndag för information och prata om sjukdomshistorik osv, sen blir jag inskriven ca vecka 8. Så nervös och spänd! Man vill ju berätta för hela världen (fast det kommer jag inte) 
    Någon som är med i fb gruppen? 

• Isvattenis
    svartafåret skrev 2017-07-04 15:27:56 följande:

Får vem som helst göra kub nuförtiden? Har för mig att det bara var de som var över 35 som fick göra det förr?

Ja vem som helst "får" gör kub. Men du får betala för det om du inte är inom "riskzon"
    Sist betalade vi 1500:- vilket va värt alla dagar i veckan. Skulle aldrig vilja vänta till rutin ultraljudet för att se att allt är okej så lågt.
  • FrökenNypon

Jag fick tid för hälsosamtal på fredag.

Tredje barnet och magen känns mkt svullen. Kommer gå fort tror jag o bli tjock med tanke på att det redan finns lite gammal babyhull där ;)

Skönt med semester snart så jag slipper tänka på den. Blir dock väldigt svårt veckorna efter semester att hålla det hemligt till efter vi gjort kub och nipt.

Sytokig , så jag tänkte så lite klänningar som går rak ner från typ brösten och döljer magen :)

I augusti ska jag jobba med 1-2 åringar så jag kommer få ännu mer bebislängtan av det ;)

• BeatriceS
    Isvattenis skrev 2017-07-04 20:09:19 följande:
    Ja vem som helst "får" gör kub. Men du får betala för det om du inte är inom "riskzon"
    Sist betalade vi 1500:- vilket va värt alla dagar i veckan. Skulle aldrig vilja vänta till rutin ultraljudet för att se att allt är okej så lågt.
    Vi ska på freja samtal den 24/7 nu (informations möte och bokning av kub). I Örebro län så blir alla erbjuda det oavsett ålder (jag är snart 24) och här är det helt kostnadsfritt. Det är tråkigt att det skiljer sig så mycket i varje län.
  • Lykkeliv

Här blir man erbjuden kub om man är över 35 och det är jag och kommer tacks ja till det.

Vilken vecka görs det? Nån som vet?

• gbs

Hej fick ett + i dag. O är beräknad den 13/3
    Fick missfall i december så håller tummarna att jag får behålla detta nu. Har en son på 11år efter han har de bara varit missfall tyvärr.

• Evhb17

Här är en till som fick ett + idag . Bf den 21/3 (samma dag som storasyster är född på och äldsta systern är född den 26/3. Verkar vara vår månad )

Får man hoppa in här? Finns det nåt fb grupp?

• MiieRO
    Evhb17 skrev 2017-07-05 09:08:42 följande:

Här är en till som fick ett + idag . Bf den 21/3 (samma dag som storasyster är född på och äldsta systern är född den 26/3. Verkar vara vår månad )

Ja det finns det.. lykkeliv skicka privat meddelande till henne och berätta ditt namn och vad du har för profilbild eller bakgrundsbild så lägger hon till dig.. :) ni måste bli vänner där först..
    Robin o Oliver 020707, Wilhelmina 080523, Alice 091126
  • MiieRO
    Evhb17 skrev 2017-07-05 09:08:42 följande:

Ville säga välkommen med :)
    Robin o Oliver 020707, Wilhelmina 080523, Alice 091126
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?