• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Cortec
    MiieRO skrev 2017-07-04 10:08:45 följande:

Ett jätte Grattis

Jag har samma BF dag som dig :)

Tack detsamma!

Vad kul! Då kan vi följas åt och jämföra vad de gör i sverige och norge...

Utflyttad svensk jag - underligt vad man gör för kärleken...
  • Cortec
    Isvattenis skrev 2017-07-04 12:28:53 följande:

Fick ett starkt efterlängtat plus igår på BIM.

Har en son förr april 2014 så de här blir andra barnet.

Får jag vara med här? :)

Har ni bokat tid för inskrivning?

Ska ni göra kub?

Kul! Grattis!

Tänkte ringa till veckan... Vi tänkte smälta det lite själva först - fast man vill skrika fet över hela världen ;) Jag har nog obligatoriskt kub eftersom jag är 37, har för mig det är rätt tidigt med...
  • efterfest
    Cortec skrev 2017-07-04 12:56:11 följande:

Tack detsamma!

Kul, jag är också utflyttad till Norge ;)
  • Caisas
    Cortec skrev 2017-07-04 12:58:10 följande:
    Kul! Grattis!

Tänkte ringa till veckan... Vi tänkte smälta det lite själva först - fast man vill skrika fet över hela världen ;) Jag har nog obligatoriskt kub eftersom jag är 37, har för mig det är rätt tidigt med...
    Det är väl aldrig obligatoriskt med kub? Förvånad
  • IsabelH

Hej,
    Jag plussade den 20 juni på bim -2 och har bf den 2 mars enligt mina beräkningar. Jag är gärna med i den hemliga fb gruppen, testar att skicka mitt namn till ts :)

Det är mitt och min mans första barn. Jag har sen jag plussade haft ont i ryggen till och från och ibland stark molvärk, haft spända bröst och har hemska sura uppstötningar.

Är det någon av er andra som har ryggsmärtor redan nu?

• svartafåret

Får vem som helst göra kub nuförtiden? Har för mig att det bara var de som var över 35 som fick göra det förr?

• MiieRO
    Cortec skrev 2017-07-04 12:56:11 följande:

Tack detsamma!

Ja men gud va kul.. är du född 1980?? Såg inlägget under att du med va 37 år.. :) vad kul.. Jag e med 37 år..

Detta e visserligen mitt 5 barn.. men spännande att kunna följas åt.
    Robin o Oliver 020707, Wilhelmina 080523, Alice 091126
  • Farmerlip

Hej!

Jag plussade förra veckan och har bf 5 mars.

Jag vill gärna vara med i gruppen på fb. :)

• BeatriceS
    efterfest skrev 2017-06-27 23:08:56 följande:
    Vad kul att vi är på samma dag :) Ja såklart får jag tänka så, att blir det missfall så är det antagligen nåt som inte stämde. Men jag, eller VI vill så gärna!!! Precis som alla andra, hehe. Men än så länge känns allt bra så det är bara att hoppas :) Lycka till med er!
    ja vi hoppas och håller tummarna att lillen vill vara kvar där inne :) så imorgon går vi in i vecka 7 :D jag har blivit så svullen runt magen så det är galet! fick be om en storlek större byxor igår för att kan inte knäppa min knapp på arbetsbyxorna. haha känns som att magen kommer synas tidigt för man blir ju inte så tjock så fort. vi får hoppas att våra små ärtor vill vara kvar och att de mår bra där inne :) jag önskar er all lycka och hoppas det går  bra för er :)
  • BeatriceS
    soffe skrev 2017-06-27 23:17:20 följande:
    Ja så är det! Har även köpt lyxjuice som jag dricker hela tiden(brämhults) måste ju få mig c-vitamin. Får se till att göra det innan semestern nu då :)
    Ja den juicen är så god men så dyr, haha. Ja det får du göra nu :)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?