• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • KarinIngrid

Jag läste i en annan tråd att Clear blues early tester inte är pålitliga!
    har ni någon erfarenhet av det ?

jag blir lite orolig för jag testade ju positivt med ett sånt!!

å andra sidan är jag nu 5 dagar över BIM och inte någon mens i sikte.
    Men kanske ska ta ett annat test för säkerhets skull.
    Vilket märke brukar man säga är mest pålitligt då?

• miimee
    KarinIngrid skrev 2017-07-03 08:41:29 följande:

Jag läste i en annan tråd att Clear blues early tester inte är pålitliga!
    har ni någon erfarenhet av det ?

jag blir lite orolig för jag testade ju positivt med ett sånt!!

å andra sidan är jag nu 5 dagar över BIM och inte någon mens i sikte.
    Men kanske ska ta ett annat test för säkerhets skull.
    Vilket märke brukar man säga är mest pålitligt då?

Sist jag använde och utgick från det så fick jag mf några veckor senare, så jag köper det inte igen, "bara för att" :)

Jag kör på veckoindikator framåt, så jag slipper fundera. Ska invänta en förhoppningsvis stegring till helgen.
  • FrökenNypon

Jag har alltid låg blodtryck och under förra grav har det legat på ca 110 eller 100/50. Så jag är van. :)

Barnmorskorna undrade alltid hur jag mådde igentligen. :)

inte ofta yr men får lätt blodsockerfall och att det svartnar för ögonen när man reser sig hastigt.

Känner av när blodtrycket höjs däremot , när jag har haft pms besvär, det är värre!

• efterfest
    SupZan skrev 2017-07-02 23:09:37 följande:

Jag måste få fråga hur ni har gjort för att boka er till vul? Jag väntar andra barnet men mår väldigt dåligt då jag är orolig ifall det skulle bara tvillingar. Första grav så fick jag ljuga mig till ett VUL i v 8. Då fick jag säga att jag hade väldigt ont osv. Kände mig super dum men jag är livrädd för detta. Så undrar mer hur ni fått era tider så lätt? :)

Jag googlade "privat ultraljud" sen staden där jag bor. Enligt hemsidan så kunde man komma från v 6. Så jag bokade en tid och ska dit idag. Går in i vecka 7 om två dagar. Vet att man knappt kan se nåt, men vill bara kolla upp så allt ser normalt ut..
  • Lykkeliv
    toniochjulia skrev 2017-07-03 06:46:59 följande:

Jag är beräknad till 4/3-2018 och vill gärna läggas till i Facebookgruppen & följas åt också! Hur gör jag?

Skicka PM till mig här på fl.

skriv ditt namn, gärna beskrivning på din profilbild på fb och bakgrundsbild
  • jamka

Vill ni lägga till mig här? Jamka, 40 år, bf 5 mars, andra barnet.

Jag är livrädd för missfall:( Har försökt att få syskon till min son sedan han var 1 år gammal och nu är han 9 år. Jag skulle göra IVF till hösten men idag har jag plussat spontant:) 3 MA i bagaget, det senaste 2013. 

• KarinIngrid
    jamka skrev 2017-07-03 12:04:47 följande:

Vill ni lägga till mig här? Jamka, 40 år, bf 5 mars, andra barnet.

Jag är livrädd för missfall:( Har försökt att få syskon till min son sedan han var 1 år gammal och nu är han 9 år. Jag skulle göra IVF till hösten men idag har jag plussat spontant:) 3 MA i bagaget, det senaste 2013. 

Grattis till plus och välkommen hit! jobbig resa du verkar ha haft! Nu håller vi tummarna att det går vägen den här gången!
  • jamka
    KarinIngrid skrev 2017-07-03 12:50:02 följande:
    Grattis till plus och välkommen hit! jobbig resa du verkar ha haft! Nu håller vi tummarna att det går vägen den här gången!
    Tack så mycket:)
  • KarinIngrid
    miimee skrev 2017-07-03 08:47:36 följande:
    Sist jag använde och utgick från det så fick jag mf några veckor senare, så jag köper det inte igen, "bara för att" :)

Jag kör på veckoindikator framåt, så jag slipper fundera. Ska invänta en förhoppningsvis stegring till helgen.
    Jag tog ett digitalt med indikator nu! Det visade gravid 2-3!! pew! :)

• miimee
    KarinIngrid skrev 2017-07-03 13:04:39 följande:
    Jag tog ett digitalt med indikator nu! Det visade gravid 2-3!! pew! :)

Tjiho! Grattis! :)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?